Beantwoord

iPhone X ophalen in de winkel voor vakantie

Hoi!

ik heb net een nieuw abonnement afgesloten met een iphoneX, aangegeven dat ik deze wil ophalen bij de winkel. Ik deed dit omdat ik dacht dat dit de snelste weg zou zijn ivm morgen middag op vakantie gaan. Is dit realistisch en haalbaar?
icon

Beste antwoord door David 9 juli 2018, 10:00

Hoi Justinvv,

Op vakantie en de nieuwe iPhone, dat zijn nog eens goede tijden! 😃

Als een toestel op voorraad is, dan is dit inderdaad de snelste manier om een bestelling in handen te krijgen. In jouw geval was dit geluk er ook en heb je het toestel ondertussen opgehaald en ben je waarschijnlijk (bijna) met jouw nieuwe iPhone onderweg!

Ik wens je in ieder geval een hele fijne vakantie en veel plezier met jouw iPhone! Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik hoop dat je daar geen spijt van krijgt.Iphone x en tmobile is geen goede combinatie.
https://community.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693
Heb je winkel wel opgebeld of ze hem in voorrad hebben?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Justinvv,

Op vakantie en de nieuwe iPhone, dat zijn nog eens goede tijden! 😃

Als een toestel op voorraad is, dan is dit inderdaad de snelste manier om een bestelling in handen te krijgen. In jouw geval was dit geluk er ook en heb je het toestel ondertussen opgehaald en ben je waarschijnlijk (bijna) met jouw nieuwe iPhone onderweg!

Ik wens je in ieder geval een hele fijne vakantie en veel plezier met jouw iPhone! Als er nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer