Beantwoord

Iphone X wel geleverd, maar niet gekregen?

• 4 november 2017
  • 17 reacties
  • 462 Bekeken

Hoi,

Ik heb een pre-order geplaatst Voor de iPhone X.
Ik heb een bevestigings mail ontvangen ( houd het forum in de gaten)
Gisteren om 08:30 was de status groen (op de dag van lancering iPhone x)
Toch wilde ik bellen naar de tmobile winkel in de buurt (tmobile winkel centrum woensel) om nog meer zeker te zijn.
Hoi,

Ik heb een pre-order geplaatst Voor de iPhone X.
Ik heb een bevestigings mail ontvangen ( houd het forum in de gaten)
Gisteren om 08:30 was de status groen (op de dag van lancering iPhone x)
Toch wilde ik bellen naar de tmobile winkel in de buurt (tmobile winkel centrum woensel) om nog meer zeker te zijn.
0800-7123 kreeg ik van Google als telefoonnr voor de tmobile winkel. Toen heb ik dat nr gebeld, daar kreeg ik te horen dat er een appart menu was voor iPhone x/ bestellingen/ leveringen, in dat menu daar kreeg ik te horen
icon

Beste antwoord door Rosan 4 november 2017, 14:26

Beste Peerke als je afhalen in de store heb gekozen dan krijg je vanzelf bericht als deze voor je klaar ligt.

Dus eerst een SMS dat deze onderweg is naar de winkel en daar neemt de winkel contact met je op dat deze af te halen is.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

17 reacties

Dat ik naar : t-mobile.nl/iphone moest gaan. Op deze (persoonlijke)pagina kreeg ik te zien: waar mijn iPhone x gescand, en dat deze op locatie wcw Eindhoven tmobile is.

Maar uiteindelijk in de winkel: geen iPhone x.
Toen ik weer naar deze webpagina ging, bestond deze niet meer. Hebben jullie dit ook meegemaakt, en waar is dit fout gegaan?
Badge +13
Beste Peerke als je afhalen in de store heb gekozen dan krijg je vanzelf bericht als deze voor je klaar ligt.
Dus eerst een SMS dat deze onderweg is naar de winkel en daar neemt de winkel contact met je op dat deze af te halen is.
Beste Rosan, ik als iPhone liefhebber die al vroeg vroeg wakker was op de dag van release iPhone x ging niet wachten op een SMS. Maar ik ben zelf opzoek gegaan naar een manier om er achter te komen of die wel of niet geleverd is. Op de persoonlijke pagina ( t-mobile.nl/iphone) stond duidelijk waar mijn bestelde telefoon allemaal is (gescand) geweest, en op het moment van kijken stond er duidelijk dat mijn iPhone X gevarieerd is op de bestemming in het winkelcentrum woensel. Ik hoop dat u niet weer met het standaard verhaal komt... Maar meer duidelijkheid kan geven.
Badge +13
Ik las dat je in de shop op plek 16 stond en is dat dan plek 16 met hetzelfde modellen of plek 16 met allerlei modellen?
Verder mocht je iPhone die aan jouw is toegekend echt onderweg zijn naar de shop ontvang je een sms.
En wanneer hij daar is aangekomen dan krijg je nogmaals een sms of een belletje dat je hem kan ophalen.
Dus of hij is nog niet onderweg of het is erg druk in de shop en ze hebben nog geen kans gehad om te bellen.
Dat is gewoon de algemene procedure en elke wachtende iPhone eigenaar zal ondanks ongeduld hier toch op moeten wachten.

Verder is het hier een klant helpt klant forum kunnen die elkaar niet helpen springen met 24/48 uur de moderators bij.

Tevens wijs ik je op de forum regels dat het openen van meerdere topics tegen de regels is.
Ook is er een algemene levertijden topic en het kan zijn dat om die reden dit topic ook op slot gezet word.
Waar las jij dat ik op plek 16 sta/stond? Als ik lees op de pagina van tmobile dat mijn iPhone is gearriveerd. Is het toch vreemd dat ik in de winkel andere info krijg??

Is er een mogelijkheid om foto's te plaatsen? Ik heb meerdere screenhots gemaakt waar ik telkens niet kan (mag) reageren door interne fouten??
Badge +13
Foutje van mij excuus dat is een reactie van een andere klant ik lees ook zoveel reacties hier.
Voor je beeldvorming dat was dit topic
Maar Screenshot kan je plaatsen op de normale site dus de niet mobile versie.
En dan op afbeeldingen klikken zie je dat staan onderin?
Let wel dat er geen prive gegevens staan op de screen shots!
Want het is dus een openbaar forum.

(forum heeft wat hick ups afgelopen dagen omdat de spam bots het leuk vinden zich te misdragen)
Hoi Rosan, bedankt voor je excuses maar is niet nodig want IK ben diezelfde klant (met gewoon dezelfde gebruikersnaam) check je het nog even, voor je beeldvorming 😉.

Maar wat kan je mij nou vertellen over het feit dat ik naar het tmobile nr heb gebeld, daar een automatische bericht te horen kreeg dat ik voor meer info naar : "t-mobile.nl/iphone" moest gaan. En zodra ik dit deed, heb ik met me eigen ogen gezien dat en waar mijn iPhone is gescand! En dat deze op het moment van kijken klaar ligt in de winkel.

Zodra ik later op de dag weer naar "t-mobile.nl/iphone' ben gegaan bestond deze pagina niet meer.... Enig idee?

En vanaf dat moment probeer ik te reageren op dit forum. Dat lukt niet goed, want ik krijg niet de antwoorden op mijn vragen. En het inloggen om te reageren lukt niet want ik krijg meldingen dat er interne fouten zijn op het forum.

Ps. Waar las jij nou dat ik 16e was in de shop? Of was jij die jongedame die mij (niet) geholpen heeft?
Badge +13
Als je het eerste bericht leest in het topic wat in linkte dan zie je daar staan dat die klant 16de staat (of iets in die richting)
Maar zoals jij zelf ook ervaart heeft het forum wat mankementen
En ik keek niet goed dus ik dacht dat dat jouw naam daar stond.
Maar dat is dus een andere klant.
De rest van jouw verhaal kan ik als mede klant niet volgen je zult gewoon geduldig moeten afwachten tot een moderator mee kijkt.
Ik vermoed dat die of zegt dat jouw toestel nog niet aanwezig is want anders had je dat namelijk al geboord of hij is wel al naar de shop onderweg maar de shop is te druk geweest en nog geen tijd gehad om jouw te contacten.
Mocht je tijd hebben kan je altijd naar de shop gaan en navragen natuurljk.
Dat zijn de twee opties verdere mogelijkheden zijn er niet.
Nee!! Het is ik en geen andere klant. Jij bent een moderator van tmobile. Vieze spelletjes spelen

Hoi Rosan, dus jij bent geen moderator (of iemand die er voor werkt) best speciaal dat JIJ mij op de forum regels aanspreekt, dat JIJ weet hoeveelste ik op de wachtlijst sta, dat JIJ mij aangeeft welke enigste 2 opties er zijn, ik vind het misselijk en onprofessioneel dat iemand als JIJ (TMOBILE) speciaal een account heeft om te reageren in 3e persoon.

Heb jij anders verder geen leven dan alleen maar op mij te reageren met halve slappe antwoorden. Je doet het anders wel heel professioneel...
Toon respect en beleefdheid of je gaat van het forum af op basis van die huisregels die je momenteel grof negeert.

Eerst wordt je kwaad omdat Rosan jouw eigen bericht aanhaalt, want hoe kan het toch dat jij 16de bent in een rij als je dat zelf verklaart, daarna ben je kwaad als ze excuses bied voor het denken dat ze een fout maakt in die eerste aanname. Snap je dat je nu andere mensen kwaad begint te maken?

Je antwoord is gegeven, je zal er geduld voor moeten hebben om die sms te ontvangen. Als je wil dat een moderator jouw specifieke vraag gaat nalopen, want 16de in de rij is wel levensbedreigend, dan zal je wederom geduld moeten hebben tot die daar tijd voor hebben.

Hint, het is druk, iets met dat elke iPhone X fan dat kreng gisteren wil hebben en alles overspoelt met vragen...
Respect moet je verdienen, mijn antwoorden heb ik nog steeds niet gekregen

Weer een ander zieleknijper van tmobile onder een andere naam.

Jij bent zeker ook geen moderator?
Jij leest niet goed, ik heb nooit verklaard dat ik 16e ben.

Waar kom jij vandaan, ineens in mengen ben jij hulp(troep)
Kun je je ook nog gedragen, of wil je dat het topic gewoon gesloten wordt? Als je op de man af gaat lopen flamen met onwaarheden, is dat slotje zo aangeklikt.
Jij bent zeker ook geen moderator... Zure melk
Allemaal dreigen met het slotje.... Triest

En jammer tegelijkertijd best leuk met TMOBILE heeft een foutje gemaakt en kan hier niet eerlijk over antwoorden Dus allemaal nickname aanmaken om te reageren.

Jij bent de 3e "forumbezoeker" die reageert met een dreigement.

En nog steeds geen antwoordden.....

Alleen maar verwijzen naar oplossingen wat ook geen oplossingen zijn.
Topic gaat op slot, je kan je niet gedragen. Geen discussie, sms komt vanzelf.
Nee dank je, ik heb liever verse melk. Halfvolle graag, van Melkunie.