Beantwoord

iPhone11 pro bevestiging bestelling

• 26 november 2019
  • 8 reacties
  • 560 Bekeken

Hi Daar,

ik heb een bestelling gedaan bij t-mobile maar ik heb geen email ontvangen over de levering van t iPhone 11 pro 64gb groen color.. maar ik vind echt weetje slordig t mobile met levering en geen email ontvangen er over.  moet via hier comments gaan geven.  

wanneer wordt hem ingeleverd ?en ik moet de adres ook wijzegen.

thnx 

icon

Beste antwoord door CrisTien 26 november 2019, 16:20

Beste @Ycanaza1234 Mooie telefoon 📲.

Soms duurt het iets langer voor dat de mail komt.Heb je ook in je spambox gekeken?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Ycanaza1234 Mooie telefoon 📲.

Soms duurt het iets langer voor dat de mail komt.Heb je ook in je spambox gekeken?

thnks… heb net binnen gekregen  en je had gelijk bij de spambox had ik hem :( 

dank je wel werkze! 

Ik heb een bestelling geplaatst bij T-Mobile maar heb geen e-mail ontvangen over de levering van de iPhone 11 pro 256 GB in het groen.  Het moest onmiddellijk beschikbaar zijn zoals de site schreef.  Maar ik denk echt dat je rommelig bent met bezorging en ik heb geen e-mail ontvangen.  geef hier een reactie.

Reputatie 6
Badge +6

Hi! @atomt1 

Geen zorgen, je bestelling is helemaal goed gegaan! Als het goed is heb je vandaag een bevestigingsmail ontvangen, voor de zekerheid heb ik dit nogmaals verstuurd naar jouw Gmail. Je hebt in het bestelproces aangegeven dat je het toestel gaat ophalen in de T-shop. Om deze reden zul jij geen mail ontvangen voor een bezorgingsafspraak, wel laat de T-Shop weten wanneer het toestel klaar ligt om op te halen! Gezien de iPhone 11 Pro inderdaad op voorraad is, zal dit niet lang duren! :grinning: Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel!

Ik maakte een fout en bestelde 11 pro en ik wilde maximaal 11 pro.  kan ik het in de winkel veranderen?

Reputatie 6
Badge +6

Hi @atomt1 

Ohje, dat kan natuurlijk gebeuren! Geen zorgen, ik heb jouw huidige bestelling zojuist voor je geannuleerd. Je kunt online een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste toestel erbij. Als je hier nog vragen over hebt dan weet je me te vinden! 

Ik heb een bestelling geplaatst bij T-Mobile maar heb geen e-mail ontvangen over het ophalen van de iPhone 11 128 GB wit. Het moest onmiddellijk beschikbaar zijn zoals de site schreef. Maar ik heb geen e-mail ontvangen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi Julio,

Een order moet altijd nog wel verwerkt worden en als je ervoor kiest deze in de winkel op te halen, dan moet de bestelling eerst ook nog daarheen worden verzonden en daarna ontvang je bericht. Er kan een paar werkdagen overheen gaan voor je een SMS of telefoontje krijgt van de T-Shop waar je jouw iPhone op wilt halen.

Hopelijk heb je je nieuwe toestel snel in handen!

Reageer