Beantwoord

Is mijn aanvraag goedgekeurd ?

• 23 september 2018
  • 3 reacties
  • 2045 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag,23 juni, een iPhone XS Max 64 GB Gold besteld. Het plaatsten van de bestelling is gelukt. Ik heb ook netjes kort daarna een "definitieve bevestiging van je bestelling" ontvangen.

In de mail hebben ze het over het betalen en het ophalen van mijn bestelling zodra deze op voorraad is.

Nu vraag ik mij af of de bestelling ook daadwerkelijk is goedgekeurd en dus niet meer afgekeurd kan worden? En waar kan ik de status van mijn order vinden?

Ik hoop een antwoord te krijgen! 😉
icon

Beste antwoord door David 24 september 2018, 10:45

Hi Sharella01,

23 juni is wel een tijdje geleden hoor! 😉

Jouw bestelling is inderdaad gisteren bij ons ontvangen én verwerkt, dus dit is helemaal in orde. Er zijn echter nog twee punten waar ik nu tegenaan loop, die ik graag even met je wil doornemen. Je weet dat het een geheel nieuw abonnement is? Ik neem aan dat je hier van op de hoogte bent, maar wilde het toch nog even dubbelchecken. Daarnaast geef je in jouw bericht aan dat je een Xs Max 64 GB Gold wilde bestellen. Echter hebben wij van jou een bestelling doorgekregen voor een iPhone Xs 64 GB Gold, dus geen Max-variant. Klopt dit wel? Zo niet, dan moet de order geannuleerd en opnieuw worden geplaatst. De huidige order kan niet meer gewijzigd worden naar een Xs Max.

Je kunt het levertijdentopic aanhouden voor de meest actuele informatie omtrent jouw bestelling. In dit geval is dit dus wel de levertijd voor de iPhone Xs, niet de Xs Max. Ik zie dat je hebt gekozen om het toestel op te halen in de winkel. In dat geval wordt er contact met je opgenomen (via SMS of telefonisch met een afgeschermd nummer) wanneer jouw toestel in de winkel afgehaald kan worden. Bij de iPhone Xs kan dit een week duren, voor er voorraad is.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, zodat we in ieder geval zeker weten dat alles nu goed verloopt! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sharella01,

23 juni is wel een tijdje geleden hoor! 😉

Jouw bestelling is inderdaad gisteren bij ons ontvangen én verwerkt, dus dit is helemaal in orde. Er zijn echter nog twee punten waar ik nu tegenaan loop, die ik graag even met je wil doornemen. Je weet dat het een geheel nieuw abonnement is? Ik neem aan dat je hier van op de hoogte bent, maar wilde het toch nog even dubbelchecken. Daarnaast geef je in jouw bericht aan dat je een Xs Max 64 GB Gold wilde bestellen. Echter hebben wij van jou een bestelling doorgekregen voor een iPhone Xs 64 GB Gold, dus geen Max-variant. Klopt dit wel? Zo niet, dan moet de order geannuleerd en opnieuw worden geplaatst. De huidige order kan niet meer gewijzigd worden naar een Xs Max.

Je kunt het levertijdentopic aanhouden voor de meest actuele informatie omtrent jouw bestelling. In dit geval is dit dus wel de levertijd voor de iPhone Xs, niet de Xs Max. Ik zie dat je hebt gekozen om het toestel op te halen in de winkel. In dat geval wordt er contact met je opgenomen (via SMS of telefonisch met een afgeschermd nummer) wanneer jouw toestel in de winkel afgehaald kan worden. Bij de iPhone Xs kan dit een week duren, voor er voorraad is.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet, zodat we in ieder geval zeker weten dat alles nu goed verloopt! 🙂
Hoi David,

Dit had inderdaad 23 september moeten zijn haha.

Ik ben er later achter gekomen dat ik het verkeerde toestel heb besteld. Daarom heb ik de bestelling geannuleerd.

Toch bedankt voor uw reactie. ☺

Nu heb ik een aanvraag gedaan via Belsimpel.nl voor een iPhone XS Max 64 GB goud in combinatie met een t-mobile abonnement.
Belsimpel heeft een kortere levertijd dus vandaar.

Kunnen jullie de aanvraag zien?

Ik wacht op uw antwoord !
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sharella,

Heb je je huidige abonnement verlengd via Belsimpel of heb je een geheel nieuw abonnement genomen? Als je zou hebben verlengd dan kon ik dat wel zien in ons systeem dus ik neem aan dat je een nieuw abonnement hebt genomen met een nieuw nummer. Als je mij dat nummer geeft dan kan ik controleren of die in ons systeem staat. Is dat wat je ook graag wilde? Mocht je alsnog je je huidige nummer willen overzetten naar het nieuwe abonnement dan kan je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer