Beantwoord

Kan T-Mobile mij op een ander nr. bellen voor het maken van een ophaalafspraak?

• 18 december 2017
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Ik wil voor mijn zoon een nieuw abonnement incl. ander toestel aanschaffen als kerstcadeau. Uiteraard heb ik zijn nummer doorgegeven. Omdat het een verrassing is, wil ik dat ik op mijn eigen nummer gebeld wordt. Bovendien wil ik dat het abonnement per 25-12 in gaat en niet op de dag dat ik het ophaal.
Wat moet ik doen/regelen om dit voor elkaar te krijgen.
Mvg The_EdG
icon

Beste antwoord door Hajar 19 december 2017, 12:51

Hi The_EdG,

Wat een super leuk kerstcadeau! Ik denk dat je zoon hier super blij mee wordt! Ik help je natuurlijk graag verder om ervoor te zorgen dat het een te gekke verrassing wordt! Ik zie dat je nu niet bent ingelogd met je My T-Mobile account, kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Ik kijk dan graag met je mee! 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi The_EdG,

Wat een super leuk kerstcadeau! Ik denk dat je zoon hier super blij mee wordt! Ik help je natuurlijk graag verder om ervoor te zorgen dat het een te gekke verrassing wordt! Ik zie dat je nu niet bent ingelogd met je My T-Mobile account, kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres? Ik kijk dan graag met je mee! 😃

Reageer