Kapot pakketje ontvangen

  • 5 juli 2018
  • 3 reacties
  • 1776 Bekeken

Hallo tmobile
Mijn pakketje die ik vandaag heb ontvangen is kapot
Ik maakte hem open en ik kwam er toen achter dat hij helemaal los zat
Jammer!
Wat moet ik daar nu mee?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Ritarij,

Oh dat is niet de bedoeling natuurlijk! Goed dat je dit bij ons aangeeft, we gaan dit voor je oplossen. :)

Zou je kunnen aangeven wat je hebt besteld en waar je deze bestelling precies hebt geplaatst? Gaat het om een accessoire uit de accessoire shop? Je hebt standaard 2 jaar garantie op accessoires uit onze shop, dus hier hoef je je geen zorgen over te maken.

Ik ben benieuwd naar je reactie Ritarij, we gaan er samen uit komen!
Hallo,
Ja ik had een telefoon fan gewonnen,
Dus ik heb zelf eigenlijk niks besteld...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ritarij,

We gaan even in onze voorraden duiken voor een vervanger! 😉 We komen er op terug!

Reageer