Vraag

Klacht klantenservice - mobiel niet voorradig

• 30 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 549 Bekeken

Via deze weg ben ik opzoek naar een oplossing, nadat ik er via de telefoon en messenger service niet uitgekomen ben.

Gister heb ik een nieuw abonnement afgesloten met een nieuwe telefoon, hierbij werd mij verzekerd dat ik de telefoon binnen 1-2 dagen in huis zou hebben.

Jammer genoeg bleek het contract niet te kloppen en probeer ik al twee dagen contact te krijgen om hier een wijziging in aan te brengen. Daarnaast blijkt het toestel pas op 10 september geleverd te kunnen worden.

Terwijl de telefoon gewoon in de t-mobile winkel te verkrijgen blijkt, kan ik hem pas over 10 dagen in huis hebben. Het annuleren van de huidige bestelling en de telefoon ophalen in de winkel blijkt niet mogelijk, omdat ik dan eindig met twee abonementen.

De klantenservice heeft tot nu geen mogelijkheden me te helpen. Mijn enige optie is om de huidige bestelling te annuleren en over te stappen naar een andere provider. Of kan er nog een oplossingen worden gezocht voor iemand die al 8 jaar klant is?

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi @niets,

Idealiter was het toestel natuurlijk gewoon op voorraad. Het klopt dat we inderdaad een order niet kunnen wijzigen of simpelweg tijdens zo'n order kunnen aangeven dat we de voorraad van een T-Shop gebruiken voor de levering. Wel kan de order worden geannuleerd. Ik zie nu ook dat dit vanochtend is gebeurd en daarvan ook een bevestiging is gestuurd. Bij een nieuwe order zou je ervoor kunnen kiezen om het toestel dus op te halen in een T-Shop. Als je het op prijs stelt kan ik die voorraad voor je checken. Je kunt uiteraard ook gewoon langs een T-Shop gaan. Laat je even weten wat je wilt doen?
Beste @Mitch,

Alles is nu geannuleerd, dus ik zou graag alsnog een abonnement willen afsluiten. Graag natuurlijk tegen dezelfde voorwaarde als de eerdere bestelling, alleen dan een telefoon die wel direct op te halen is.

Is de Iphone XR 128GB Zwart voorradig in Groningen op dit moment? Kan ik gewoon het nummer van de klantenservice bellen om het contract af te sluiten of kan ik hiervoor naar de winkel gaan?

Groet,
Stan
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @niets Zelf zou ik even lang een winkel gaan Je weet zo gelijk of je telefoon aanwezig is.

Op het moment dat jij belt kan de laatste (Mooie) IPhone net worden verkocht.

Succes, en fijne avond.
@CrisTien, aangezien er veel fouten zijn gemaakt door T-mobile, ben ik niet van plan om nu zelf alle problemen te gaan oplossen. Zou eigenlijk een pro-actieve houding verwachten op het moment dat er veel fouten gemaakt zijn.
Reputatie 5
Zal eerder reactief worden, ze hebben hem niet op voorraad on-line en geven aan, ga naar de winkel en eventueel wil T-Mobile wel kijken of die daar op voorraad is, dus is zelf even gaan sneller verwacht ik.
Of via Belsimpel/Mobiel.nl en dergelijke zal die ook wel te krijgen zijn.
Reputatie 2
Badge +1
Hi @niets,

Volgens mij is het allemaal goed gekomen, ik zie er een nieuwe verlenging instaan en zie dat de iPhone in het afleverproces van de koerier zit. Heb je inmiddels al een afleverafspraak kunnen inplannen? Ik hoop van harte dat je jouw iPhone snel hebt en hier optimaal van kunt gaan genieten!

Reageer