Gister heb ik een nieuw abonnement afgesloten met een nieuwe telefoon, hierbij werd mij verzekerd dat ik de telefoon binnen 1-2 dagen in huis zou hebben.
Jammer genoeg bleek het contract niet te kloppen en probeer ik al twee dagen contact te krijgen om hier een wijziging in aan te brengen. Daarnaast blijkt het toestel pas op 10 september geleverd te kunnen worden.
Terwijl de telefoon gewoon in de t-mobile winkel te verkrijgen blijkt, kan ik hem pas over 10 dagen in huis hebben. Het annuleren van de huidige bestelling en de telefoon ophalen in de winkel blijkt niet mogelijk, omdat ik dan eindig met twee abonementen.
De klantenservice heeft tot nu geen mogelijkheden me te helpen. Mijn enige optie is om de huidige bestelling te annuleren en over te stappen naar een andere provider. Of kan er nog een oplossingen worden gezocht voor iemand die al 8 jaar klant is?
Beste antwoord door Mitch
Idealiter was het toestel natuurlijk gewoon op voorraad. Het klopt dat we inderdaad een order niet kunnen wijzigen of simpelweg tijdens zo'n order kunnen aangeven dat we de voorraad van een T-Shop gebruiken voor de levering. Wel kan de order worden geannuleerd. Ik zie nu ook dat dit vanochtend is gebeurd en daarvan ook een bevestiging is gestuurd. Bij een nieuwe order zou je ervoor kunnen kiezen om het toestel dus op te halen in een T-Shop. Als je het op prijs stelt kan ik die voorraad voor je checken. Je kunt uiteraard ook gewoon langs een T-Shop gaan. Laat je even weten wat je wilt doen?