Klacht over AMP (koeriersdienst)

• 18 mei 2018
  • 1 reactie
  • 2163 Bekeken

Zojuist is het tijdvak verstreken waarbinnen de koerier van AMP 2x een simkaart zou afleveren. Een dag vrij geregeld, geen koerier maar wel een kaartje in de bus dat ik niet thuis zou zijn. Vreemd. Bellen (binnen het afspraken tijdstip) naar het contactnummer van AMP gaf nog meer verbazing. Ik moest maar een nieuwe afspraak maken, je zal de bel niet gehoord hebben. Het is vooral de toon die de muziek maakt natuurlijk, de toon bevalt mij totaal niet, een schril contrast met de mensen van het callcentre van T-mobile, zij worden wel op de juiste wijze geinstrueerd over het aanspreken van klanten.
Mijn vermoeden is dat AMP zo veel mogelijk aanstuurt op een afspraak maken binnen een tijdsblok van 2 uur, waar je voor moet betalen. Spreek je geen (betaald) tijdsblok af dan doet de bezorger geen enkele moeite om de bewoner te bereiken dunkt mij.
Mijn voorstel, verbreek het contract met AMP en laat potentiele klanten naar de winkels gaan. Dan hou je de serviceverlening geheel in eigen hand.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi M.drube,

Fijn om te horen dat je ervaringen met ons wel goed zijn, maar erg jammer om te lezen dat het bezorgen nog niet gelukt is. Ik wil natuurlijk wel dat je de simkaarten snel in handen hebt. Is het gelukt een nieuwe bezorgafspraak te maken? Ik ga er namelijk vanuit dat het dan helemaal goedkomt! Laat het me maar weten!

Omdat jouw account niet gekoppeld is aan gegevens, kan ik niet in onze systemen meekijken, dus ik weet niet wat er verder besproken is met mijn collega's. Mocht je willen dat ik daar verder bij meekijk, dan kun je jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum in een privéberichtje naar mij toesturen. Ik hoor het graag als je nog andere vragen hebt en ik wil je ook bedanken voor je feedback!

Reageer