Klacht over de aflevering van de iPhone 6

Reputatie 2
T-mobile ik ben erg teleurgesteld in jullie service, als vaste trouwe klant kreeg ik van jullie een aanbod om mijn contract te verlengen met de nieuwe iPhone 6 op de aanbod ben ik in gegaan. Ik mocht vandaag mijn nieuwe iPhone 6 ophalen, alleen hebben jullie de verkeerde geleverd. Ik had de Space Gray besteld en jullie hebben de Silver geleverd.
Dus die is weer retour gestuurd, dit ook gemeld bij jullie en nu moet ik alles weer opnieuw bestellen. En dus nog langer wachten op de iPhone. Ik begrijp niet waarom ik alles opnieuw moet bestellen het is toch gewoon een kwestie van de iPhone omruilen voor de goede kleur.... Veder deden jullie mij een aanbod en misschien krijg ik omdat ik nu opnieuw moet bestellen dit aanbod niet meer.... Nou ja ik vind het raar dat als jullie een fout maken ik daar de dupe van ben en dat er geen service is voor een trouwe goed betalende klant.
Bijgevoegd een screenshot van de bestelling die ik gedaan heb, zodat je kan zie:(n dat de fout echt bij T-Mobile zit.
😠 😞 😠 😞

8 reacties

Reputatie 5
Goedemiddag erveha,

Jeetje, ik begrijp dat het erg vervelend is dat je een verkeerde kleur iPhone geleverd hebt gekregen. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Ik heb zojuist even nagekeken wat er in de tussentijd allemaal gebeurd is en zie dat er opnieuw een bestelling is geplaatst en dat je dezelfde aanbieding krijgt als die je in eerste instantie hebt gekregen. Ik ga dit neerleggen als feedback zodat er kan worden nagegaan of het in ons proces verkeerd gaat of dat er iets misgaat met het sorteren bij de koerier.
Bij mij is dit het geval ook gebeurd.
Alleen de kleur is wel goed, de geheugen niet.
Ik had de iPhone 6 gold van 128GB besteld. Kreeg als aanbod de gold 64GB.
En ook moet ik dit opnieuw bestellen via internet.
Die fouten kunnen ze niet corrigeren.
Schandalig!! En klantonvriendelijk!!
:@:@:(:(
Zelfde verhaal hier, ik heb de iPhone 6 128GB Gold besteld en kreeg zojuist de 64GB aangeboden. Erg fijne service, hoe moeilijk is het om het juiste toestel te leveren en daarmee je eigen fout op te lossen? In plaats van een gehele nieuwe order te laten plaatsen door de klant...
Er zijn meer mensen met dit issue ;)
Bijv. hier :

https://forum.t-mobile.nl/apple-444/26-9-iphone-6-128gb-gold-besteld-wordt-64gb-geleverd-247254
Reputatie 4
Hallo allen,

Het klopt inderdaad dat een aantal klanten een iPhone 6 hebben gekregen met het verkeerde geheugen. Sorry hiervoor! :(
Deze klanten worden door ons uitgebeld om de mogelijkheden te bespreken. Je kan namelijk:

- De iPhone houden met het 'verkeerde' geheugen.
- Je bestelling annuleren als de iPhone niet niet geleverd is. Er dient dan een nieuwe order ingevoerd te worden.
- Als je de iPhone hebt ontvangen kan je dan gebruikmaken van een retoursprocedure.

Nogmaals excuses voor het ongemak! Ik begrijp volkomen dat dit niet fijn is.
Dat is niet echt een eerlijke oplossing Harvey , mensen betalen voor iets en krijgen iets wat ze niet bestellen maar wel mogen houden tegen de hogere kosten.
Of opnieuw bestellen.
Wat het meest storende aan dit hele verhaal : T-mobile heeft in mijn geval 3x aangegeven : dit gaat goed komen , je gaat het goede toestel krijgen. Ik heb zelfs het advies van een van jullie medewerkers gevolgd om de telefoon toch aan te nemen, en daarna te retourneren. Vervolgens word mijn bestelling gewoon geannuleerd.
Heb dan de ballen om te bellen en te zeggen : wij hebben een fout gemaakt en we gaan het recht zetten.
Maar ook dat gebeurt niet , ondanks dit ook meermaals beloofd is.
dubbele reactie
Inmiddels zelf weer achter t-mobile aangezeten , en telefonisch perfect geholpen en een passende oplossing gekregen. 🙂

Reageer