Beantwoord

Klacht T-Mobile klantenservice

• 28 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 418 Bekeken

Heb gisteren contact gehad met de klantenservice om mijn abonnement te verlengen. Ik zou dan bij dit abonnement een Samsung Galaxy S6 edge Gold krijgen. De medewerker garandeerde mij dat het toestel voorradig was en dat dezelfde dag nog contact met mij werd opgenomen voor de bezorging. Dit was niet het geval en de volgende ochtend kreeg ik een mailtje dat het toestel niet voorradig was. Hij zou dan tussen 30 oktober en 3 november bezorgd worden. Maar de actie voor 75 euro retour loopt tot 1 november. Uiteraard direct met de klantenservice gebeld maar die wisten mij te vertellen, dat als hij na de actie bezorgd zou worden de regel op = op zou gelden. Hierdoor krijg ik dus geen 75 euro. Door deze manier van werken en denken van T-Mobile trek ik dan ook mijn verlenging in en stap over naar KPN of Vodafone. Ik weet dat elke provider wel iets negatiefs heeft, maar ik vind niet dat klanten die al meer dan 15 jaar abonnee zijn, zo behandeld horen te worden.
Deze verlenging wil ik dan ook direct annuleren, hoe gaat dat in zijn werk. Want op dit moment staat hij al wel bij mijn contracten.
icon

Beste antwoord door tazman2725 29 oktober 2015, 09:54

UPDATE: Probleem is opgelost, toestel kan alsnog binnen de actietermijn bezorgd worden.
Bekijk origineel

2 reacties

UPDATE: Probleem is opgelost, toestel kan alsnog binnen de actietermijn bezorgd worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Tazman2725,

Welkom op ons Forum!

Gelukkig hoeven we na 15 jaar geen afscheid van je te nemen en kan jouw toestel gewoon op tijd worden geleverd! 🙂 Als je jouw toestel een tijdje in gebruik hebt, wil je misschien wel je mening over het toestel met ons delen?

Laat even weten of wij je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat namelijk graag!

Reageer