Beantwoord

Klachten over een bezorg manier van AMP

  • 5 januari 2021
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

Goedemiddag,

 

Vanochtend zou ik mijn bestelling moeten ontvangen. Helaas is het mis gegaan..

 

De bezorger stond er misschien 10 seconden voor mijn deur en slechts 1 keer de deur gebeld, vervolgens heeft hij een kaartje in briefbuis gezet, dat ik een nieuwe afsprak moet maken en ging hij gelijk weg. Ik belde gelijk een informatie nummer op(van AMP groep), met de vraag of ik de bezorger nog kan bereiken en zelfs bij hem  langs komen, om mijn pakketje op te halen. Ik kreeg toen een informatie, dat het niet meer mogelijk is en dat ik de nieuwe afsprak moet maken. De eerste volgende datum is er over 10 dagen! 15 januari. Ik vind het helemaal respectloos, hoe hun met de klanten omgaan. Ik moest mijn telefoon nummer doorgeven om juist dit soort situaties te voorkomen, en ik kreeg niet eens de kans om mijn pakketje op te halen, want de bezorger een ''haast'' had en niet eens 10 seconden bij de duur heeft gestaan. Bovendien, ik als een klant, bel gelijk hun (AMP) op en ik krijg de info dat ik er zelf, niet bij de bezorger langs kan komen(in mijn tijd, met mijn privé auto) om mijn pakketje op te halen. De manier hoe ik behandeld werd, vind ik meer dan schandalig. Ik ga echt niet 10 dagen lang wachten en weer dagje vrij op nemen om het pakketje te krijgen, omdat één van de bezorgers, vond het niet belangrijk om even meer dan 10 seconden te wachten en mij de kans te geven om even langs bij de deur te komen. Ben echt benieuwd of de andere klanten ook op deze manier worden behandeld, of licht het misschien  alleen aan mij en mij achternaam die buitenlands klinkt.

Ik hoor graag hoe wij dit verder kunnen regelen, want weer de nieuwe afspraak over er 10 dagen maken, waar ik weer dagje verloof op moet nemen lijkt me echt geen optie. Ik hoop dat wij er samen  naar een goede oplossing gaan. Ik ben 5 jaar lang de tevredene klant van T-Mobile, net ook een Internet en tv gehaald van T-Mobile, het zou jammer zijn, als er nu door de tussenpartij  misschien mijn bestellingen zal annuleren en bij even bij de concurrentie ga kijken. 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Marcin

icon

Beste antwoord door Hajar 5 januari 2021, 15:34

Hi @MarcinKonieczny 

Ik vind het echt heel jammer om te lezen dat het zo is gelopen met de bezorger. Dat is natuurlijk niet de manier! Je kan hiervoor het beste contact opnemen met AMP omdat zij verantwoordelijk zijn voor het bezorgen van het toestel en het maken van een nieuwe afspraak. Wij kunnen daarin niets betekenen. Je kan op deze pagina ook je klacht kenbaar maken en ze voorzien van feedback zodat dit niet meer voorkomt. 

Ik hoop dat je je toestel snel thuis mag ontvangen. Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @MarcinKonieczny 

Ik vind het echt heel jammer om te lezen dat het zo is gelopen met de bezorger. Dat is natuurlijk niet de manier! Je kan hiervoor het beste contact opnemen met AMP omdat zij verantwoordelijk zijn voor het bezorgen van het toestel en het maken van een nieuwe afspraak. Wij kunnen daarin niets betekenen. Je kan op deze pagina ook je klacht kenbaar maken en ze voorzien van feedback zodat dit niet meer voorkomt. 

Ik hoop dat je je toestel snel thuis mag ontvangen. Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag. 

Reageer