Beantwoord

Klantvoordeel activeren bij bestelling iPhone XS

  • 16 september 2018
  • 1 reactie
  • 1516 Bekeken

Beste,

Ik heb afgelopen vrijdag een iPhone XS besteld.
Echter ik kon nergens aangeven dat ik al klant was.
Ook via My T-Mobile zie ik geen mogelijkheid om mijn Klantvoordeel voor de bestelling te activeren.
Wat kan ik doen?

Gr. Sjaak
icon

Beste antwoord door Hajar 17 september 2018, 13:10

Hi Sjaak,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een nieuw contract hebt afgesloten i.p.v. een verlenging. Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Als je niet meer kan of wil annuleren en heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen. Je kan Klantvoordeel toevoegen zodra je nieuwe abonnement is ingegaan. Dit kan heel eenvoudig via My T-Mobile.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sjaak,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een nieuw contract hebt afgesloten i.p.v. een verlenging. Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Als je niet meer kan of wil annuleren en heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen. Je kan Klantvoordeel toevoegen zodra je nieuwe abonnement is ingegaan. Dit kan heel eenvoudig via My T-Mobile.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 😉

Reageer