Beantwoord

Lang wachten op telefoon die op voorraad is

• 6 november 2017
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

Hallo, ik heb vorige week woensdag mijn contract verlengd en de Galaxy S8 besteld. Ik kreeg de bevestigingsmail en heb daarna gelijk de eenmalige kosten betaald. In dezelfde mail stond dat na het betalen van de eenmalige kosten binnen 15 minuten een mail zou krijgen van de Koerier. Deze mail had ik een dag later nog steeds niet. Ik heb toen de klantenservice gebeld en daar werd mij verteld dat de bestelling er wel goed in stond en dat ik binnen 2 dagen de mail van de koerier zou krijgen. In de twee dagen die daarop volgden had ik nog steeds geen mail gekregen. Ik heb ondertussen al 5 keer met de klantenservice gebeld en hoor elke keer hetzelfde en ik schiet er dus helemaal niks mee op. Vandaag werd mij zelfs verteld dat het toestel al bij AMP ligt en dat ik dus AMP moest bellen. Helaas vertelde de klantenservice van AMP mij dat het toestel helemaal nog niet bij hen ligt. Ik dus weer de klantenservice van T-mobile gebeld en de medewerker die ik aan de telefoon had zei dat er duidelijk in het systeem staat dat het toestel niet bij AMP ligt en dat ze geen idee had hoe de vorige medewerker die ik aan de telefoon daarop was gekomen. Nou is mij verteld dat ik deze week een e-mail kan verwachten van AMP maar ik heb er weinig vertrouwen in. Ik ben nu bijna een week aan het wachten op een toestel dat gewoon op voorraad is.. Erg frustrerend dit.
icon

Beste antwoord door Hajar 7 november 2017, 14:50

Hi HvL96,

Excuses dat je nog geen mail hebt ontvangen van AMP. Dit is een bekend probleem bij ons en we zijn druk bezig om dit op te lossen. Ik wil je vragen om geduld te hebben. We gaan dit hoe dan ook in orde maken voor je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi HvL96,

Excuses dat je nog geen mail hebt ontvangen van AMP. Dit is een bekend probleem bij ons en we zijn druk bezig om dit op te lossen. Ik wil je vragen om geduld te hebben. We gaan dit hoe dan ook in orde maken voor je!

Reageer