Beantwoord

Levering bestelling, wat is de status?

• 29 januari 2018
  • 3 reacties
  • 2087 Bekeken

Hallo,
Ik kan tussen de vele topics en berichten geen concreet antwoord vinden wat betreft de levering van mijn gedane bestelling op 19/01. Keurig een bevestiging ontvangen op 20/01 alleen ben ik nieuwsgierig wanneer ik de volgende stap van de procedure kan verwachten? Ik begrijp dat de tekst 'contact binnen 24 uur indien op voorraad', alleen vraag ik mij af wat ik concreet kan verwachten nu mijn bestelling niet op voorraad lijkt?
Dank alvast!
icon

Beste antwoord door Sam- 30 januari 2018, 10:38

Hoi Elfrieda3,

Leuk om je hier te zien op de Community. Van harte welkom!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je jouw nieuwe telefoon zo snel mogelijk wilt ontvangen. Ik ben daarom gelijk gaan kijken wat de status van je bestelling is. In het systeem zie ik dat deze inmiddels is aangekomen in de T-Mobile Shop waar je deze gaat afhalen. Klopt het dat je inmiddels bent benaderd door één van onze vriendelijke collega's uit de T-Mobile Shop? Mocht dat nog niet gebeurd zijn, dan gaat dat snel gebeuren. Alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon en laat even een berichtje achter als je 'm binnen hebt. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi Elfrieda3,

Leuk om je hier te zien op de Community. Van harte welkom!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je jouw nieuwe telefoon zo snel mogelijk wilt ontvangen. Ik ben daarom gelijk gaan kijken wat de status van je bestelling is. In het systeem zie ik dat deze inmiddels is aangekomen in de T-Mobile Shop waar je deze gaat afhalen. Klopt het dat je inmiddels bent benaderd door één van onze vriendelijke collega's uit de T-Mobile Shop? Mocht dat nog niet gebeurd zijn, dan gaat dat snel gebeuren. Alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon en laat even een berichtje achter als je 'm binnen hebt. 😉
Hey Issam,
Iets meer geduld had mij gesierd. Na het plaatsen van een bericht ben ik inderdaad gebeld en gisteren heb ik hem opgehaald. Bedankt voor je reactie, ik geniet weer 2 jaar van jullie service en een prachtig nieuw toestel 🙂
Reputatie 4
Badge +17
Hoi hoi Elfrieda,

Ah kijk eens aan. Leuk om te lezen dat je 'm inmiddels hebt opgehaald. 😃

Heel veel plezier ermee en je weet ons te vinden als je in de toekomst vragen of verzoeken hebt!

Reageer