Beantwoord

Levering betaalde iPhone 11

• 11 januari 2021
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Beste medewerker, op 4 januari 2021 kocht ik de iPhone 11 128 GB bij u welke geleverd zou worden va 8 januari. Daarna niet niets meer vernomen. Diverse malen ook bestel link geraadpleegd, niets vernomen. Nu klantenservice gebeld en zeggen dat nu dat de levering verplaatst is naar 22 januari. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Factuur al op 4 januari voldaan. Geen reactie ontvangen van t-mobile, geen mail etc. mw geeft ook nog aan dat de levering al langer een probleem is van dit toestel. Waarom wordt dit niet vermeld bij de eventuele aanschaf van dit toestel Waarom worden klanten hier niet van in kennis gesteld. En Oja de leveringstijd is dan weer vanaf 22 januari dus dat kan ook weer weken later worden. Dit kan toch niet de bedoeling zijn immers ik heb voldaan aan mijn betalingsvoorwaarden. 

icon

Beste antwoord door CrisTien 11 januari 2021, 13:06

Beste @BriMee Welkom in de community van T-Mobile

Ik vermoed dat door de Corona ellende de telefoon er nog niet is..ook Apple doet zijn best om alles afgeleverd te krijgen.

Als de telefoon op voorraad is krijg je een mailtje om de aflever datum af te spreken met AMP.. ☺️ Kijk ook regelmatig in je spambox of de mail daar is binnen gekomen.

Helaas kan het door de huidige situatie allemaal een beetje langer duren De koeriersdiensten werken klokje rond en doen echt hun best, het is nu even niet anders.

Hopelijk heb je hem snel in huis.

Met vriendelijke groet. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Beste @BriMee Welkom in de community van T-Mobile

Ik vermoed dat door de Corona ellende de telefoon er nog niet is..ook Apple doet zijn best om alles afgeleverd te krijgen.

Als de telefoon op voorraad is krijg je een mailtje om de aflever datum af te spreken met AMP.. ☺️ Kijk ook regelmatig in je spambox of de mail daar is binnen gekomen.

Helaas kan het door de huidige situatie allemaal een beetje langer duren De koeriersdiensten werken klokje rond en doen echt hun best, het is nu even niet anders.

Hopelijk heb je hem snel in huis.

Met vriendelijke groet. 

Reageer