Beantwoord

levering Galaxy S20 Ultra

• 12 maart 2020
  • 3 reacties
  • 490 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb pre-order Galaxy S20 Ultra. Ik hoorde dat ik vandaag gebeld zou worden voor morgen om hem op te halen. Ik heb nog niets gehoord of nog geen berichtje ontvangen. Kan ik de Galaxy S20 Ultra morgen al verwachten?

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 maart 2020, 22:17

Vanaf morgen is hij leverbaar. Volgens mij wordt hij niet direct naar de door jou gekozen filiaal gestuurd, dit kan een aantal werkdagen duren. Ik denk dat je begin volgende week bericht kan ontvangen van het filiaal om het toestel op te halen

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Batavus1980 

De 512GB variant is uitgesteld tot 20 mei maar de andere zou gewoon leverbaar moeten zijn vanaf 13 maart. Zodra het toestel leverbaar is kan het een aantal werkdagen duren voordat je bericht krijgt om hem op te halen in een filiaal.

Hier alvast een link voor de Galaxy Buds+

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=J9VJVSRLWZTMW

Reputatie 1

Ik heb de S20 Ultra 128GB besteld dus dat is al morgen? Ik heb ook bevestiging van mijn Pre-order 

Reputatie 7
Badge +19

Vanaf morgen is hij leverbaar. Volgens mij wordt hij niet direct naar de door jou gekozen filiaal gestuurd, dit kan een aantal werkdagen duren. Ik denk dat je begin volgende week bericht kan ontvangen van het filiaal om het toestel op te halen