Beantwoord

Levering iPhone 12

• 24 januari 2021
  • 4 reacties
  • 179 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb eergisteren de iPhone 12 wit besteld er stond dat het gewoon op voorraad is. Ik moest 8,83 betalen voor de bezorging en ik heb geen bericht gekregen van amp groep voor een bevestiging. Ook niet in de spam en op de site staat dat het gwn op voorraad is.

icon

Beste antwoord door Riri2020 24 januari 2021, 20:29

Er zijn op dit moment ook onderhoudswerkzaamheden tot 26 januari volgens de website. er staat dat dit invloed heeft op het leveren van toestellen. Misschien is dit de reden dat je nog geen mail hebt ontvangen? Ik gok dat je hem dan de 26e zou krijgen! https://www.t-mobile.nl/onderhoud

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Nolyd  Goedenavond en Welkom in de community van T-Mobile Gefeliciteerd met je mooie aankoop.

Ook Apple doet zijn best om alles op tijd afgeleverd te krijgen.

Als de telefoon binnen is krijg je een mailtje om de aflever datum af te spreken met AMP.. ☺️Kijk ook regelmatig in je spambox of de mail daar is binnen gekomen.

Helaas kan het door de huidige situatie allemaal een beetje langer duren De koeriersdiensten werken klokje rond en doen echt hun best, het is nu even niet anders.

Hopelijk heb je hem snel in huis. De moderators kijken vast nog wel even of alles goed is verlopen met de bestelling, is er iets mis gegaan krijg je vast snel een reactie 

Met vriendelijke groet. 

Waarom lijkt dit op een standaard mail?

ik meld al dat er gwn staat dat het op voorraad is en dat er geen bericht in me mail staat.

er staat als je besteld voor 23:59 besteld morgen in huis .

het is al bijna 3 dagen en niet eens een mail.

Reputatie 7
Badge +20

@Nolyd Je krijgt meestal vanzelf een mail om een afspraak te maken.

Misschien hebben ze nog geen tijd of komt de mail nog. 

Het is even niet anders nu! Ik kan het ook niet beter maken dan dat het is. 
Lees ook even hier.
Groetjes en een fijne avond!

Reputatie 1

Er zijn op dit moment ook onderhoudswerkzaamheden tot 26 januari volgens de website. er staat dat dit invloed heeft op het leveren van toestellen. Misschien is dit de reden dat je nog geen mail hebt ontvangen? Ik gok dat je hem dan de 26e zou krijgen! https://www.t-mobile.nl/onderhoud

Reageer