Beantwoord

Levering iPhone SE

• 9 juni 2016
  • 1 reactie
  • 306 Bekeken

Ik ben op maandag 6 juni bij de T-moble shop Zuidplein langs geweest om een iPhone 6 se aan te schaffen. Deze was niet op voorraad, maar zou besteld en thuis gestuurd worden. Op 7 juni een mail: "We verwachten dat jouw Apple iPhone SE 16GB Zilver alsnog geleverd kan worden vanaf 08-06-2016."
Tot nu toe heb ik niets meer vernomen over de bestelling. In de bestelling gaat het om een zilveren iPhone,
ik had een witte besteld. Zilver had ook prima geweest, maar als de witte wel leverbaar is, ga ik voor de witte!
Kunnen jullie mij iets meer laten weten?
icon

Beste antwoord door Thalina 10 juni 2016, 11:22

Hoi Baum,

Begrijpelijk dat je niet kunt wachten tot het moment dat je je nieuwe iPhone SE in handen hebt! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice en dat zij je meer heeft verteld over de status. Sorry voor het ongemak dat 'ie later geleverd wordt! In dit topic kun je de levertijden in de gaten houden.

Ik zie wel dat er een zilveren iPhone is besteld. Ik heb even gekeken naar de andere kleuren die we hebben, maar daar zit helaas geen witte iPhone SE bij. Zal ik de bestelling er zo dan in laten staan?

Voor nu wens ik je een fijn weekend en alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Baum,

Begrijpelijk dat je niet kunt wachten tot het moment dat je je nieuwe iPhone SE in handen hebt! Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice en dat zij je meer heeft verteld over de status. Sorry voor het ongemak dat 'ie later geleverd wordt! In dit topic kun je de levertijden in de gaten houden.

Ik zie wel dat er een zilveren iPhone is besteld. Ik heb even gekeken naar de andere kleuren die we hebben, maar daar zit helaas geen witte iPhone SE bij. Zal ik de bestelling er zo dan in laten staan?

Voor nu wens ik je een fijn weekend en alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer