Beantwoord

Levering iPhone X

• 22 december 2017
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

8 december besteld, maar tot op heden niets gehoord..2 weken voorbij nu. gebeld, niemand weet wat. In deze tijd erg slecht dat je niet weet wanneer je producten geleverd worden. Dan beter 15 min op een kop koffie in het cafe wachten.. :#noT-mobile
icon

Beste antwoord door David 22 december 2017, 13:16

Hoi Dirk,

Ik snap dat je met smart op jouw nieuwe iPhone wacht! Zoals je misschien had vernomen, was je niet de enige en waren de iPhones niet direct leverbaar. Ik zie dat jouw toestel toevallig vandaag bij de koerier ligt, dus je krijgt spoedig bericht en misschien heb je dat zelfs al ontvangen! 🙂

Ik wens je alvast veel plezier met jouw nieuwe telefoon en als wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dirk,

Ik snap dat je met smart op jouw nieuwe iPhone wacht! Zoals je misschien had vernomen, was je niet de enige en waren de iPhones niet direct leverbaar. Ik zie dat jouw toestel toevallig vandaag bij de koerier ligt, dus je krijgt spoedig bericht en misschien heb je dat zelfs al ontvangen! 🙂

Ik wens je alvast veel plezier met jouw nieuwe telefoon en als wij nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag!
Hi David,

Klopt! Je hebt even aan de boom gerammeld..heel fijn... We blijven uiteraard met T mobile bellen!

Reageer