Beantwoord

Levering nieuwe telefoon

• 12 december 2017
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

gister heb ik me contract verlengt met renewal.
ik heb de bevestigings mail gehad dat hij is goed gekeurd, maar ik heb nog niks gehoord over de bezorging daarvan.
hoe zit dat
icon

Beste antwoord door David 13 december 2017, 11:59

Hoi xAimee92,

Tof dat je jouw contract hebt verlengd en ik snap dat je gauw jouw nieuwe iPhone 8 wilt ontvangen! 😃

Ik heb jouw order er gelijk bij gezocht en zie dat deze op 11 december al bij de koerier is afgeleverd. AMP zal dan ook spoedig (en misschien is dat al gebeurd!) contact met je opnemen om een afspraak in te plannen om de levering af te ronden. Op deze pagina vind je daar ook meer informatie over, neem dat ook even op je gemak door. Ik reken er op dat je jouw toestel snel in handen hebt!

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi xAimee92,

Tof dat je jouw contract hebt verlengd en ik snap dat je gauw jouw nieuwe iPhone 8 wilt ontvangen! 😃

Ik heb jouw order er gelijk bij gezocht en zie dat deze op 11 december al bij de koerier is afgeleverd. AMP zal dan ook spoedig (en misschien is dat al gebeurd!) contact met je opnemen om een afspraak in te plannen om de levering af te ronden. Op deze pagina vind je daar ook meer informatie over, neem dat ook even op je gemak door. Ik reken er op dat je jouw toestel snel in handen hebt!

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer