Beantwoord

Levering Samsung Galaxy S7 Edge mobiel.nl

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
ik heb 1 juni jongstleden de Samsung Galaxy S7 Edge besteld via mobiel.nl. Tijdens het moment van bestellen was het toestel niet op voorraad. Deze zou begin week 23 weer op voorraad komen volgens mobiel.nl Echter is deze nu (week 24) nog steeds niet op voorraad en is het onduidelijk wanneer deze wel weer op voorraad is.:(

Heeft iemand anders deze complicatie ook met zijn/ haar bestelling?
icon

Beste antwoord door Issam 18 juni 2016, 16:01

Hoi TimoDH,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Gaaf dat je hebt gekozen voor de Galaxy S7 Edge. Lees ook wat anderen van dit toestel vonden in het Galaxy S7 (edge) ervaringen topic.

Ik kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt over je bestelling. Goed dat je hierover contact opneemt. Heb je zoals Jevers vroeg al contact opgenomen met Mobiel.nl? Wij hebben namelijk geen inzicht in hun voorraad. Zij kunnen je van meer informatie voorzien.

Laat ons weten als wij nog iets voor je kunnen betekenen. We helpen je graag verder!

Alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon. 😉

Bekijk origineel

6 reacties

Heb je deze vraag ook bij mobiel.nl neergelegd?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi TimoDH,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Gaaf dat je hebt gekozen voor de Galaxy S7 Edge. Lees ook wat anderen van dit toestel vonden in het Galaxy S7 (edge) ervaringen topic.

Ik kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt over je bestelling. Goed dat je hierover contact opneemt. Heb je zoals Jevers vroeg al contact opgenomen met Mobiel.nl? Wij hebben namelijk geen inzicht in hun voorraad. Zij kunnen je van meer informatie voorzien.

Laat ons weten als wij nog iets voor je kunnen betekenen. We helpen je graag verder!

Alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon. 😉
Ik heb dit allereerst voorgelegd bij mobiel.nl. Hun reactie hierop was dat zij volledig afhankelijk zijn van T-Mobile m.b.t. de levering (aangezien het gaat om een T-Mobile variant bij een T-Mobile abonnement). Zij konden mij hiermee niet verder helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi TimoDH,

Dankjewel voor je reactie. Wij kunnen zoals Issam ook aangeeft de levertijden van mobiel.nl niet inzien. Zij leveren namelijk het toestel en niet wij.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat mijn collega jou heeft aangeraden om een nieuw abonnement te nemen met nummerbehoud. Heb je ook nummerbehoud aangevraagd? Ik kan dat namelijk niet terugzien in het systeem. Ik zie op deze pagina van mobiel.nl dat zij het toestel leveren wanneer de abonnementsaanvraag is goedgekeurd. Dus waarschijnlijk wanneer je nummerbehoud is goedgekeurd.

Ik hoor graag van je. 🙂
Op het moment van het plaatsten van mijn bestelling was het toestel al niet meer op voorraad.

Mobiel.nl geeft de volgende status aan van mijn bestelling: "we hebben je aanvraag en ondertekening via sms in goede orde ontvangen. De aanvraag wordt nu verwerkt. Over het verloop houden we je per e-mail op de hoogte." Echter, de verwachte levertijd van het toestel blijft uitgesteld worden (en mobiel.nl geeft dus aan afhankelijk te zijn van T-Mobile voor de levering hiervan)
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Timo,

Ik begrijp natuurlijk dat je je nieuwe toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Ik heb het nog even nagevraagd bij mijn collega: als je de T-Mobile versie hebt besteld, dan leveren wij inderdaad het toestel aan Mobiel.nl maar dit gaat om grote groepen toestellen tegelijk. Dus wij kunnen niet inzien per toestel wat de status daarvan is. Wel zie ik dat ook bij ons een aantal kleuren van de Samsung S7 edge vertraging hebben in de levertijd. Mogelijk heeft dat met elkaar te maken.

Als ik de levering kon versnellen zou ik dat natuurlijk gelijk voor je hebben gedaan! Voor verdere updates over jouw bestelling wil ik je toch verwijzen naar Mobiel.nl, omdat zij per toestel kunnen zien wat de levertijd hiervan is.

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.

Reageer