Beantwoord

Levering simkaart

• 18 februari 2017
  • 2 reacties
  • 427 Bekeken

Ik heb 14 februari een nieuw contract afgesloten bij jullie. Bij de bestelstatus staat dat de simkaart is bezorgd en dat de bestelling afgerond is, alleen heb ik niks ontvangen. Wat moet ik nu doen??
icon

Beste antwoord door Sam- 19 februari 2017, 15:54

Hoi Angel,

Ook namens mij van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat Serviceweb je in de tussentijd al van een reactie heeft voorzien. In zijn bericht geeft hij je ook 2 handige tips, vergeet niet om hier naar te kijken. Je maakt namelijk nog geen gebruik van T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. ;)

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je een vernieuwing hebt gedaan. Dit betekent dat het abonnement dat je bent aangegaan automatisch ingaat aan het eind van je huidige contractperiode. Je kan gewoon gebruik blijven maken van je huidige simkaart. Je hoeft hier dus verder niets meer voor te doen.

Ik hoop dat hiermee de onduidelijkheid is ontnomen. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Angel84,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Wat leuk dat je nu ook bij T-Mobile bent. Alleen wel vervelend dat je nu nog niets hebt ontvangen terwijl staat van wel. Dit moet een T-Mobile moderator voor je oppakken en controleren. Aangezien het weekend is kan het 24/48 uur duren voor ze hier antwoord op geven. Maar het komt allemaal wel goed!

Misschien kan je alvast op internet een beetje rond kijken wat T-Mobile nog meer te bieden heeft. Zo kan je punten sparen bij T-Mobile, T-Mobile Extra. Op deze site kan je je gratis aanmelden en kan je gratis sparen voor leuke cadeaus. En kijk ook eens naar T-Mobile Samen. Je belt onderling gratis binnen Nederland met jouw familie of vriendengroep, je krijgt elke maand een cadeau, bv 2,50 euro korting op je abonnement en T-Mobile Samen is helemaal gratis.

Uiteraard is het niet leuk om nog even te moeten wachten, maar misschien heb ik je al iets meer kunnen verblijden met bovenstaande extra's van T-Mobile. Kijk gerust eens rond en dan weet je alvast waar je je kan aanmelden als je straks je SIMkaart hebt met abonnement.

Veel plezier alvast en een goed weekend!
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Angel,

Ook namens mij van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat Serviceweb je in de tussentijd al van een reactie heeft voorzien. In zijn bericht geeft hij je ook 2 handige tips, vergeet niet om hier naar te kijken. Je maakt namelijk nog geen gebruik van T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. ;)

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat je een vernieuwing hebt gedaan. Dit betekent dat het abonnement dat je bent aangegaan automatisch ingaat aan het eind van je huidige contractperiode. Je kan gewoon gebruik blijven maken van je huidige simkaart. Je hoeft hier dus verder niets meer voor te doen.

Ik hoop dat hiermee de onduidelijkheid is ontnomen. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!

Reageer