Beantwoord

Levering toestel

• 28 mei 2020
  • 8 reacties
  • 437 Bekeken

Ik gisteren naar de plaatselijke t-mobile shop om een verlenging te doen.

ik was uit op de one plus pro 8 en vraag aan de jonge man of zij deze hebben. vervolgens komt hij terug met de mededeling deze niet in de winkel te hebben.

ik kon hem bij hem verlengen en dan zouden ze hem opsturen of kon ik hem afhalen.

wegens de rij heb ik aangegeven hem zelf wel online te bestellen.

ik dus een verlenging online gedaan en toen kreeg ik de keuze. bezorgen of afhalen. dus ik denk, bezorgen. lekker makkelijk. krijg ik de eerste bezorg optie op 2-6-2020. dat is dus 6 dagen! dat er een virus heerst en er een dag tussen zit begrijp ik helemaal. maar dit slaat kant nog wal en zeker voor een telefoon dat direct beschikbaar zou zijn.

goed, ik annuleer hem dan wel zodat ik hem kan ophalen. de winkels worden regelmatig aangevuld du lijkt mij dat ik er dan niet bijna een week op hoef te wachten. annulering duurt dus ook nog 2 dagen! vervolgens kunnen ze in die tussentijd dus niet aangeven of hij dan wel eerder in de winkel is dan thuisbezorgen.

hoe kan het zo zijn dat we vroeger binnen 24 uur een nieuwe telefoon in onze handen hadden en er nu dagen over heen gaan. daarbij is contact hier over, wat voor mij niet zo heel moeilijk lijkt, de bestelling aan te laten passen naar afhalen zo slecht te leggen.

ik ben 16 jaar vaste klant maar de service lijkt steeds slechter te worden!

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 mei 2020, 12:05

Hallo @denman80 

Het is vrij simpel, T-mobile kan het telefoon meestal dezelfde dag nog verzenden maar de bezorgingspartner AMP logistics is ook een groot bedrijf dat naast de bezorgingen van T-mobile ook de bezorgingen bij wat andere providers verzorgt en daarnaast ook de bezorging van medicijnen en persoonlijke documenten.

Nu heb je het geluk dat je telefoon direct leverbaar is en je al een mail hebt ontvangen om een afspraak te maken. 🙂

Met het weekend en Pinksteren is 2 juni niet zo erg lang, gewoon even een paar dagen wachten. AMP heeft het natuurlijk ook heel druk.

Heb je de bestelling niet geannulleerd? Bestellen via mobiel.nl is vaak wel binnen 2 werkdagen binnen mits op voorraad.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @denman80 

Het is vrij simpel, T-mobile kan het telefoon meestal dezelfde dag nog verzenden maar de bezorgingspartner AMP logistics is ook een groot bedrijf dat naast de bezorgingen van T-mobile ook de bezorgingen bij wat andere providers verzorgt en daarnaast ook de bezorging van medicijnen en persoonlijke documenten.

Nu heb je het geluk dat je telefoon direct leverbaar is en je al een mail hebt ontvangen om een afspraak te maken. 🙂

Met het weekend en Pinksteren is 2 juni niet zo erg lang, gewoon even een paar dagen wachten. AMP heeft het natuurlijk ook heel druk.

Heb je de bestelling niet geannulleerd? Bestellen via mobiel.nl is vaak wel binnen 2 werkdagen binnen mits op voorraad.

nee, het is niet simpel. jullie zitten duidelijk met een distributie probleem. ik heb geen boodschap aan wat AMP allemaal wel of niet doet. vroeger had je binnen hooguit 2 dagen een toestel op je mat liggen.

hoe dan ook, verschuilen jullie je achter een bedrijf die op tijd leveren niet kan waar maken. maar jullie kunnen wel mooie marketingteksten op de site zetten "per direct leverbaar” sorry, maar direct leverbaar betekend: meteen beschikbaar om aan een klant te bezorgen. zet dan gewoon netjes te leveren in 3 tot 5 dagen. dan zet je de klanten ook niet op het verkeerde been.

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben ook gewoon een klant maar er wordt dan zeker bedoeld op voorraad. AMP logistics heeft ook hun eigen planning waar T-mobile niet veel aan kan doen.

het vervelende is dat ik de bestelling geannuleerd heb om toch via één van de winkels hoopte sneller geleverd te krijgen maar daar kan ik ook niet van uit gaan.

moet ik nu eerst de annulering afwachten voor dat ik opnieuw kan bestellen?

Het lijkt inderdaad een distributie probleem. 

daarnaast wordt er ook nog eens niet tot nauwelijks gecommuniceerd je moet maar gewoon afwachten. 

Ik heb ook de oneplus 8 pro besteld op vrijdag 14 mei. Eerst zou die leverbaar zijn vanaf 22 mei dat werd ineens 26 mei zonder communicatie. En nu heb ik hem nog steeds niet. Ik dacht ook laat hem bezorgen in de winkel dan haal ik hem daar wel. Maar volgens mij heeft t-mobile inmiddels een andere definitie van direct leverbaar. 

Al zou die dinsdag direct leverbaar zijn hoe kan die nu dan nog steeds niet bij de t-mobile winkel zijn snap daar niks van. 

Dat is het Nick,

je schaft iets aan, je verwacht voor die prijs een bepalde service en die lijkt er niet te zijn. we praten over toestellen van €500,- tot misschien wel €1200,-

Ik ben al sinds 2006 klant maar daar door zullen ze ook zeker geen stapje harder lopen. een medewerker aan de lijn krijgen om je persoonlijk te woord te staan gaat ook al niet meer.

Ja gek is dat he. 

Ik vind ook dat we wat meer mogen verwachten. 

Op dit moment wil ik alleen een mailtje met de exacte dag wanneer ik hem kan ophalen. Zodat ik er rekening mee kan houden. Niet pas een berichtje pas als die klaar ligt. Dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. 

Maar als je met ze chat is het een robot die geen antwoord heeft in de winkel hebben ze ook geen idee. 

Vind het gewoon jammer van een bedrijf dat juist altijd een goede klantenservice had. 

Reputatie 7
Badge +5

Als je hem sneller wil hebben, dan zou ik de bestelling via mobiel.nl, GSMweb of Belsimpel doen. Kun je T-Mobile ook verlengen. Zij leveren - meestal - wel binnen 24 uur.

Begreep wel dat de OP8PRO vanuit de fabrikant wat lastig leverbaar is. Kan ook nog meespelen..

Reageer