Beantwoord

Levering van Oppo Find X3

• 1 april 2021
  • 9 reacties
  • 93 Bekeken

Ik heb begin maart de OPPO find x3 pro gepreordered. Helemaal blij! De releasedatum stond op de website van t mobile op 20 maart. Maar op 20 maart geen telefoontje… (zonder mij op de hoogte te brengen is de releasedatum op de website aangepast naar 31 Maart.)

ik snap dat invloeden van buitenaf (leveringsproblemen) er voor kunnen zorgen dat t mobile zijn verplichtingen niet na kan komen, maar ik had op zijn MINST een mailtje verwacht met de boodschap dat de levering is opgeschoven!

En wat denk je? Het is nu 1 april, en geen telefoon of belletje wanneer hij dan WEL komt… 

Beste T-mobile; hebben toch een BELEID?  wat is daarmee gebeurd?

icon

Beste antwoord door Hajar 1 april 2021, 13:57

Hi @Ellisvox 

Je toestel was nog niet op voorraad, maar ik zie dat je toestel vandaag leverbaar is. Heb je inmiddels een bezorgafspraak gemaakt? Ik wens je in ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ellisvox 

Je toestel was nog niet op voorraad, maar ik zie dat je toestel vandaag leverbaar is. Heb je inmiddels een bezorgafspraak gemaakt? Ik wens je in ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel!

Ik kan mij alleen maar achter OP scharen. 17 maart besteld. op de verwachte dag van levering werd die verwachting aangepast naar 31 maart. Vanuit T-Mobile niks vernomen.

@Hajar Het toestel is NIET leverbaar.

Anders heeft de winkel in centrum Utrecht net 5 minuten geleden tegen mij gelogen. Op de website staat nog steeds dat het toestel vanaf 31 maart beschikbaar is. Dit lijkt wel een slechte 1 april grap… Als je niet kan leveren is dat prima, maar doe dan niet alsof en laat het de wachtende klanten weten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jverbeek93 

Het toestel van @Ellisvox wordt bezorgd door AMP en daar is het toestel nu wel leverbaar. Ik zie dat jij je bestelling gaat ophalen in de shop en daar is het toestel nog niet. Zodra het toestel in de shop is dan ontvang jij een bericht om het toestel op te halen. Ik hoop dat je snel een bericht ontvangt!

@Hajar Dan was het wellicht een goed idee geweest om bij het bestellen te vermelden dat een bezorging door AMP sneller is dan ophalen in de winkel. Dan wil niemand meer iets ophalen in de winkel en wrijft AMP in de handen door de extra omzet. Zou het daarnaast niet beter zijn dat AMP de winkelbelevering ook doet? Zij zijn immers sneller dan T-Mobile zelf blijkbaar. De winkel verwacht op zijn vroegst eind deze week mij te kunnen bellen maar waarschijnlijk pas in de loop van volgende week, dat is nogal een verschil ook.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jverbeek93 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

Ik hoop in ieder geval dat je snel je toestel in handen krijgt!

@Hajar ik kan nu dus concluderen dat wij langs elkaar heen praten en dat deze thread van 0 toegevoegde waarde is.

@Hajar T-Mobile wijst naar Oppo, Oppo wijst terug en de klant wordt niet geïnformeerd. Dat is het probleem waar geen antwoord op komt. De vraag ging helemaal niet over wie er eerder besteld heeft. Dan heb je duidelijk de vraag niet gelezen als je dat denkt. Daarnaast gaat het om het principe dat bestellingen die thuisbezorgd worden eerder geleverd worden dan bestellingen die opgehaald worden in de winkel. Als het toestel dan wel beschikbaar is bij AMP blijkbaar dan laat je hun toch lekker bezorgen in de winkels zodat de toestellen daar opgehaald kunnen worden? Nogmaals, het gaat hier niet om dat klanten die later besteld hebben voorrang krijgen voor klanten die eerder besteld hebben. Daarnaast gaat de vraag er WEL om dat T-Mobile en Oppo het samen voor elkaar krijgen meerdere beloofde leverdata niet te halen en het dan ook nog eens voor elkaar krijgen om de klant niet te informeren over deze vertraging. Tot slot mijn opmerking dat ik het opmerkelijk vindt dat dit topic nu als ‘beantwoord’ bestempeld wordt terwijl er totaal niet ingegaan wordt op de leveringsproblemen en de communicatie naar de klant hierover. Ik ben teleurgesteld dat de release van zo'n prachtige telefoon op deze manier verpest wordt door incompetentie van de Nederlandse afdelingen van 2 internationale megabedrijven. Oppo en T-Mobile onwaardig.

Ik heb hem op 11 maart al besteld, winkel heeft hem nog niet (Blauw) en heeft ook geen flauw idee wanneer ze hem wel binnen zouden kunnen krijgen. En ze vertelden mij dat ze uberhaupt nog geen find x3 pro hebben gehad. Als dit te lang duurt heeft het voor mij geen zin zonder de pre-order bonus.

Reputatie 7
Badge +20

@jverbeek93 

Het kan zo zijn dat de levering sneller gaat via AMP, maar als het daar heel druk is kan het ook sneller zijn om de bestelling af te halen in de T-Shop. Als jouw bestelde telefoon toevallig in de aangegeven T-Shop op voorraad is, dan kan dat natuurlijk weer heel snel verlopen. We streven er echter altijd naar om dit zo gelijkmatig te laten verlopen, maar er kunnen altijd verschillen optreden, daar ontkomen we niet aan.

Het is natuurlijk ook jammer dat er vertraging optreedt bij de verwachte leverdatum, we zien het liefst natuurlijk dat iedereen direct zijn of haar toestel ontvangt, Als dit veel langer duurt dan zul je hier ook een SMS over ontvangen.

@Prusias 

Ik verwacht dat de bestellingen op tijd voor de pre-orders zullen worden verscheept, mocht dat onverhoopt niet het geval zijn dan zullen we natuurlijk kijken naar een oplossing.

Aangezien er al een algemeen topic is over de levertijden van de OPPO gaat dit topic op slot.