Vraag

leveringstabel iphone 6 plus

• 1 oktober 2014
  • 8 reacties
  • 1083 Bekeken

Hallo,

op het forum staat een topic over de levertijden van de iphone 6 plus. Hier zit een tabel met indicatie bijgevoegd. Nu zie ik dat deze qua besteldata up to date wordt gehouden maar de levertijden niet veranderen.

Concreet: Op 22 september zag ik een levertijd van 3 tot 4 weken bij mijn type toestel staan. Vandaag 1 oktober staat er nog steeds 3 tot 4 weken. Moet ik rekening houden met 3 tot 4 weken vanaf vandaag of moet ik rekening houden met 3 tot 4 weken vanaf 22 september?

8 reacties

Hallo,

op het forum staat een topic over de levertijden van de iphone 6 plus. Hier zit een tabel met indicatie bijgevoegd. Nu zie ik dat deze qua besteldata up to date wordt gehouden maar de levertijden niet veranderen.

Concreet: Op 22 september zag ik een levertijd van 3 tot 4 weken bij mijn type toestel staan. Vandaag 1 oktober staat er nog steeds 3 tot 4 weken. Moet ik rekening houden met 3 tot 4 weken vanaf vandaag of moet ik rekening houden met 3 tot 4 weken vanaf 22 september?

I think it means from today...
Je moet rekening houden met de datum dat je hem hebt besteld.
Ik had de 16e besteld en gisteren 1-10-'14 binnen gekregen.
Iphone 6 plus 64gb silver.
Hopelijk heb je hier iets aan. 😃
Reputatie 2
Ik heb op de 21e besteld (iPhone 6 Plus 64 GB Gold) maar nog steeds geen email ontvangen.
Ben benieuwd hoe lang dit allemaal nog gaat duren
Ik heb op de 21e besteld (iPhone 6 Plus 64 GB Gold) maar nog steeds geen email ontvangen.
Ben benieuwd hoe lang dit allemaal nog gaat duren

Ik op de 19e , ik heb vandaag bericht gekregen , dus nog even geduld...
Reputatie 2
Ook ik heb de 6 Plus 64GB Gold heel vroeg op de 19e besteld, nog niets gehoord, ook de status is nog steeds 2.
Reputatie 2
Ik heb zelfs het ordernummer nog niet gekregen, dus dat wordt vast en zeker lang wachten..
Ik heb de iphone 6 Plus 64GB Gold zelf ook besteld maar dan dus op de 22e. Wat ik bijzonder vind is dat deze specifieke combinatie zwaar ondervertegenwoordigd is op de bestellijsten, maar toch een hele lange levertijd kent. Maar over de oorzaak van de langere levertijd bij dit type is vervolgens nergens iets te vinden. Iemand enig idee??

Heb overigens zelf het vermoeden dat voor Europese bedrijven dit type minder beschikbaar is gesteld omdat Gold erg populair blijkt te zijn in Azie. Maar dat is een vermoeden....
Ik heb 2 oktober 6+64gb goud besteld met abonnement verlengen en 04 november en niks gehoord van tmobile.

Reageer