Beantwoord

levertijd

• 10 december 2019
  • 10 reacties
  • 485 Bekeken

Ik heb de iphone 11 groen met 128 gb besteld maar deze staat niet in de lijst met levertijden, is de levertijd dan onbekend of heeft dit model dan geen langere levertijd?

icon

Beste antwoord door CrisTien 10 december 2019, 15:39

Goedemiddag @steelpanneke Welkom, wat een mooie telefoon. Ik ben ook   fan.

Wat staat er in de mail over levertijd? 
In de shop (online) staat ‘Direct leverbaar, laten bezorgen of ophalen in de winkel’

Dus volgens mij is hij dan ook op voorraad!

Groetjes.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @steelpanneke Welkom, wat een mooie telefoon. Ik ben ook   fan.

Wat staat er in de mail over levertijd? 
In de shop (online) staat ‘Direct leverbaar, laten bezorgen of ophalen in de winkel’

Dus volgens mij is hij dan ook op voorraad!

Groetjes.

Dankje!😁Stond niets bij maar blijkbaar is hij dan direct leverbaar want ik heb inmiddels de mail binnen om een afspraak te maken😁👌🏼

Reputatie 7
Badge +20

Fijn @steelpanneke Voor straks veel plezier met je mooie apple 🍎🎵🎶

Dankjewel😁👌🏼 Komt helemaal goed

Ik heb 20dec ook zo’n groene 128gb besteld, en nog steeds niets gehoord, terwijl er geen levertijd zou zijn?

hoe zit dat?

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @JoVer 

De iPhone 11 groen 128 GB is uit voorraad leverbaar en staat ook niet in de lijst met niet leverbaar.

Heb je al een bevestiging ontvangen en wou je hem ophalen of laten bezorgen? Bij ophalen duurt het een paar werkdagen voordat je bericht krijgt.

Goedemorgen Waggas,

alleen direct na bestelling een mail gehad dat winkel met mij contact zou nemen om een afspraak te maken. Daarna niets meer.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JoVer 

Als je ervoor hebt gekozen om je toestel op te halen in de shop dan moet je inderdaad een bericht afwachten. Mijn collega’s sturen je een bericht zodra jij je toestel kan ophalen in de shop. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en hele fijne feestdagen!

Net nadat ik de eerste keer reageerde kreeg ik een SMS dat ie klaar lag.

ik dacht dat het te maken af met mijn topic, maar waarschijnlijk toeval?

Misschien is het wel handig om bij de bestelling aan te geven, dat het ondanks “geen levertijd” enige werkdagen duurt voordat deze in de winkel afgehaald kan worden.

Reputatie 7
Badge +18

@JoVer hij is op voorraad bij T-Mobile maar dat wilt niet zeggen ook in de winkel, bij bezorgen kan je meestal dezelfde dag al een afspraak maken voor bezorging. Bij ophalen gaat jouw toestel eerst nog naar de filiaal waar je hem op wilt halen en dat kan een paar werkdagen duren.

Maar fijn te horen dat je bericht hebt gekregen. Veel plezier met je nieuwe IPhone 👍

Reageer