Beantwoord

Levertijd bestelling

• 14 februari 2021
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Hoi,

3 weken geleden verlengde ik, via jullie klantenservice, mijn abonnement met nieuw toestel. Het toestel (Iphone 12 pro, 256 gb, Zilver) zou direct leverbaar zijn.

Ik wacht nog steeds. De status van mijn bestelling blijft hangen op “wachten op voorraad”. Ik heb weer contact opgenomen met de klantenservice; er is iets mis, wordt doorgegeven. Eind deze week is je telefoon er! Niet dus. 
 Ik wacht inmiddels alweer een week, zonder enige verandering. 

Ik wacht nu dus al 3 weken omdat er in jullie systeem kennelijk wat misgaat. Ik zou in staat zijn de hele order te cancellen en opnieuw te plaatsen, want dat is dan kennelijk sneller (want de telefoon is nog steeds direct leverbaar). Kan iemand dit op een andere manier snel oplossen? 

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 februari 2021, 14:36

Hallo @Silliegirl 

Cancellen en weer opnieuw bestellen geeft je mogelijk hetzelfde probleem, je krijgt bericht zodra het toestel leverbaar is.

Annuleren en bestellen via mobiel.nl of belsimpel.nl is ook nog een optie.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Silliegirl 

Cancellen en weer opnieuw bestellen geeft je mogelijk hetzelfde probleem, je krijgt bericht zodra het toestel leverbaar is.

Annuleren en bestellen via mobiel.nl of belsimpel.nl is ook nog een optie.

Thanks voor de tip! 

Ik heb dezelfde verlenging (kennelijk ging dat ook al mis want ik had nog geen verlenging geregistreerd staan) nu via mobiel.nl geregeld, morgen komt het toestel. De order bij T-mobile zelf heb ik geannuleerd. 

Slechte service van t-mobile zelf. 

Reputatie 7
Badge +18

@Silliegirl 

Jammer dat het wat moeilijker ging bij T-Mobile.

Ik neem ook altijd het toestel bij een externe dealer. Het toestel is meestal goedkoper en de levering is vaak al de volgende dag.

Reageer