Beantwoord

Levertijd huawei p30 pro zwart

• 27 april 2019
  • 9 reacties
  • 3132 Bekeken

Reputatie 2
Tijdens het verlengen van mijn abo was de huawei p30 pro 128gb zwart direct leverbaar. Echter heb ik nog steeds geen ophaalbericht van tmobile gekregen. Zijn er leveringsproblemen van de huawei p30 pro zwart 128 gb?
Bestelnummer:39632878
icon

Beste antwoord door Hajar 29 april 2019, 11:40

Hi Ays,

Wat leuk dat je voor de Huawei P30 Pro bent gegaan. Ik zie dat je hebt aangegeven dat je het toestel graag in de shop ophaalt. Je ontvangt een bericht van onze shop collega's zodra je toestel leverbaar is. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ays,

Wat leuk dat je voor de Huawei P30 Pro bent gegaan. Ik zie dat je hebt aangegeven dat je het toestel graag in de shop ophaalt. Je ontvangt een bericht van onze shop collega's zodra je toestel leverbaar is. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 🙂
Wat zijn momenteel de levertijden voor de Hauwei P30 Pro? besteld op 30 juni (verlengd via de go go go deal met Sonos 1 speaker)
Gezien mijn vorige topic is gesloten en het als spam wordt gezien, hierbij aanvullend mijn vraag die daarin was gesteld op de hierboven genoemde.

wat als deze later geleverd wordt dan de 15e? Hoe kan dan de geregisteerd worden om alsnog de Sonos te kunnen ontvangen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Charifb,

Ik heb het allemaal eens even goed voor je nagevraagd! Ik heb wat minder goed nieuws voor je waarover ik meteen heel eerlijk wil zijn. Ik begrijp namelijk van mijn collega dat dit betreffende toestel uitgefaseerd wordt. Gelukkig zal jij binnenkort gebeld worden voor een ander passend aanbod! Ik ga er dus vanuit dat je alsnog een mooi toestel in handen zult krijgen!
Hoi Charifb,

Ik heb het allemaal eens even goed voor je nagevraagd! Ik heb wat minder goed nieuws voor je waarover ik meteen heel eerlijk wil zijn. Ik begrijp namelijk van mijn collega dat dit betreffende toestel uitgefaseerd wordt. Gelukkig zal jij binnenkort gebeld worden voor een ander passend aanbod! Ik ga er dus vanuit dat je alsnog een mooi toestel in handen zult krijgen!

Uh hoezo uitgefaseerd wordt ? Mijn gezin heeft m ook besteld ? Ik heb zelf de p30 . En nu ??
Reputatie 5
Ergens anders bestellen, via Belsimpel, mobiel.nl en dergelijke.
Ergens anders bestellen, via Belsimpel, mobiel.nl en dergelijke.

Maar geen reden waarom ? Waarom worden wij niet gebeld of is niet tegen ons verteld dat ze uitgefaseerd worden ?? Net vorige week besteld
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Mandje75,

Het is inderdaad erg jammer, maar er zal spoedig contact met je worden opgenomen door de afdeling die hierover gaat om te kijken naar een alternatieve oplossing! Hopelijk komen jullie er op die manier nog uit!
Hi @Mandje75,

Het is inderdaad erg jammer, maar er zal spoedig contact met je worden opgenomen door de afdeling die hierover gaat om te kijken naar een alternatieve oplossing! Hopelijk komen jullie er op die manier nog uit!

ik heb de p30 al in huis ? maar gaat het alleen om de p30 pro ?

Reageer