Beantwoord

levertijd iphone 11 pro 256gb midnight green

• 11 januari 2020
  • 9 reacties
  • 492 Bekeken

Op 27 december jl online mijn abonnement verlengd icm bovenstaand toestel. Toestel was op dat moment op voorraad volgens de webshop. 

helaas net - zoals vele anderen - toch aan een levertijd gebonden. Hebben jullie een indicatie hoe lang deze levertijd is? Ik ben niet geïnteresseerd in een standaard antwoord waar ik gewezen wordt op het levertijdenforum maar een concreet antwoord. 

Als ik sommige websites moet geloven bestaat er bij jullie momenteel een levertijd op dit toestel van liefst 25(!?) werkdagen… dit is nogal wat anders dan de melding “op voorraad”.

kunnen jullie toelichten of dit echt zo is en hoe dit komt? 

Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Hajar 13 januari 2020, 14:42

Hi @Renevanvlaanderen 

Ik kan je niet concreet vertellen wanneer jij je toestel kan ophalen, omdat we afhankelijk zijn van de voorraad. Ik zie dat je ervoor hebt gekozen om je toestel op te halen in de T-Mobile shop. Je ontvangt een bericht van mijn collega’s in de shop zodra je toestel leverbaar is. Ik hoop dat dat snel is. 

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Renevanvlaanderen 

Ik kan je niet concreet vertellen wanneer jij je toestel kan ophalen, omdat we afhankelijk zijn van de voorraad. Ik zie dat je ervoor hebt gekozen om je toestel op te halen in de T-Mobile shop. Je ontvangt een bericht van mijn collega’s in de shop zodra je toestel leverbaar is. Ik hoop dat dat snel is. 

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Inmiddels een week verder maar rondom t-mobile en de gewenste levering blijft het angstig stil…

Dit wekt bij mij steeds meer irritatie op omdat 1. ik geen bevredigend antwoord krijg en 2. ik dit (extreem lange levertijden) nooit eerder met jullie heb mogen ervaren.

Als er (lange) levertijden zijn, geef dit dan duidelijk aan in het bestelproces en houd de consument aub geen worst voor. Dit door aan te geven dat een toestel op voorraad is, maar na bestelling blijkt dat je een levertijden forum in de gaten moet houden. 

uiteraard heb ik begrip voor een vertraging daar de bestelling rond de feestdagen is geweest, maar hoop ook op jullie begrip dat dit proces steeds meer irritatie aan het opwekken is.

Voor de goede orde: ik ben nu ca 10 jaar klant en vind persoonlijk de geboden service in de loop der jaren minder en minder worden, zorgwekkend, maar hoop van harte dat ik het hier bij het verkeerde eind heb. 

Reputatie 7
Badge +19

Hey @Renevanvlaanderen 

Volgens de website is je toestel wel gewoon op voorraad. Als alles goed loopt zou je binnen een aantal werkdagen bericht kunnen ontvangen van de shop. Misschien dat een moderator even mee kan kijken of er niks fout is?

Het zou fijn zijn om inderdaad de order even na te lopen.

Hebben jullie hier informatie van mij nodig of kun je eea (bestelnummer) via mijn username opsporen? 

hoor graag! 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Renevanvlaanderen 

Goed dat je aan de bel trekt, ik snap heel goed dat jij graag je nieuwe toestel in ontvangst wil nemen. Hier ben ik dan ook direct achteraan gegaan en ik heb goed nieuws voor je: jouw iPhone 11 pro 256gb midnight green kan je vandaag nog ophalen in de T-shop. Sorry boor het lange wachten, zeker niet de ervaring die we je willen geven - deze feedback ga ik intern delen. We waarderen het enorm dat je al 10 jaar voor ons kiest!
Als ik je nog ergens anders bij kan helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag!:grinning:

Evy, 

bedankt voor je positieve update en doortastendheid. 

krijg ik van de winkel nog een sms met daarin de ophaalbevestiging (zoals gebruikelijk) of is het tonen van mijn ordernummer + discussie in dit forum voldoende? 

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Renevanvlaanderen 

De T-shop in Rotterdam (Lijnbaan) is hiervan op de hoogte! Het toestel hebben ze gereserveerd onder jouw naam en telefoonnummer. Vergeet je niet om je ID-kaart mee te nemen? Veel plezier met je nieuwe toestel!:grinning:

Ik heb een bestelling geplaatst bij T-Mobile maar heb geen e-mail ontvangen over de levering van de iPhone 11 pro 256 GB in het groen.  Het moest onmiddellijk beschikbaar zijn zoals de site schreef.  Maar ik denk echt dat je rommelig bent met bezorging en ik heb geen e-mail ontvangen.  geef hier een reactie.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @atomt1 

Ik heb direct je bestelling erbij gepakt en zie dat je gister een bevestigingsmail hebt ontvangen. Je ontvangt een e-mail van AMP zodra je toestel leverbaar is. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer