Beantwoord

Levertijd iPhone 11 & vraag over thuis zijn bij levering

• 26 mei 2020
  • 1 reactie
  • 268 Bekeken

Hi T-Mobile!

Morgen (27/05) ben ik van plan de iPhone 11 te bestellen. Nu vroeg ik me ten eerste af wat de levertijd is voor deze iPhone (en zit er een verschil tussen wit/rood/groen/lila qua levering?) en wat de voorwaarden precies zijn over het thuis zijn bij levering. Het is namelijk zo dat mijn abonnement gefactureerd wordt op mijn moeder en op haar naam en adres staat, maar het T-Mobile account van mijzelf is en aan mijn e-mailadres verbonden is. Is het dan zo dat de iPhone per se naar het adres van mijn ouders verzonden moet worden, waarbij mijn moeder degene is die thuis moet zijn bij levering, of kan ik deze ook laten verzenden naar mijn eigen adres en zelf tekenen bij levering?

Alvast bedankt voor het antwoord,

Evi.

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 mei 2020, 12:55

Hallo @EviGim 

Het toestel wordt bij het abonnement genomen?

Omdat het abonnement op naam en adres van je moeder staat wordt het toestel daar bezorgd en mag enkel je moeder de telefoon in ontvangst nemen en niet iemand anders omdat er waarschijnlijk een 1 cent pin betaling gedaan moet worden ter verificatie.

Bij het plaatsten van de bestelling staat bovenaan of het toestel direct leverbaar is of tijdelijk niet op voorraad.

Elke variant heeft zijn eigen levertijd.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @EviGim 

Het toestel wordt bij het abonnement genomen?

Omdat het abonnement op naam en adres van je moeder staat wordt het toestel daar bezorgd en mag enkel je moeder de telefoon in ontvangst nemen en niet iemand anders omdat er waarschijnlijk een 1 cent pin betaling gedaan moet worden ter verificatie.

Bij het plaatsten van de bestelling staat bovenaan of het toestel direct leverbaar is of tijdelijk niet op voorraad.

Elke variant heeft zijn eigen levertijd.

Reageer