Vraag

Levertijd iphone 4s 1 week ?

Reputatie 3
Ik lees dat de levertijden voor de iphone 4s nu 1 week zijn. Geld dat ook voor de shops ? Zou ik mijn iphone 4s 32 Gb Black nog voor de kerst kunnen verwachten dan ? Hoe handelen ze deze bestellingen af i.v.m. de feestdagen. Wordt er dan iets van een zgn. spoedbestelling geplaatst of ? ?

Iemand van ordermanagement die mij hier antwoord op kan geven ?

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 3
Even een schop omhoog.
Reputatie 3
Wat een domper. Vandaag maar eens de stoute schoenen aangetrokken en de t-mobile winkel binnen gestapt. Gevraagt of mijn iphone 4s niet toevallig binnen was gekomen. Kreeg als antwoord: "hebben ze u gebeld ? " Ik zei: "nee, dat niet wilde gewoon weten of ie niet toevallig binnen is". Het zou volgende week worden volgens de medewerker. Hoe zit dat nu, hebben de shops nu wel of geen voorraad meer ? Als ik had gezegd, ja ik ben gebeld, ging ze dan een toestel pakken ?
Afgelopen zaterdag 1 bestelt in shop,De 4 s ,Duurde 1 a 2 weken zeiden ze,Maar 100 % zeker was dat ook niet,Kan ook nog langer duren.

Bijna alle ritel en phonehouse afgebelt.Niemand had er 1 op vooraad,,Ze zijn allemaal afhankelijk van apple zeggen ze
In de shop op het Rokin in Amsterdam op 22 november een iphone 4s 16 gb zwart besteld. Vandaag weer eens in de winkel langs gegaan en te horen gekrgen dat ie er niet voor 7 januari gaat zijn. Levertijd wordt dus minstens 8 weken. Bij verkoop werd een levertijd van 2 weken genoemd, pure misleiding dus.
8 weken vind ik wel heel erg lang,Bij sommige ritel en phonehouse waren ze wel op vooraad maar niet met een t-mobiel abbo
Reputatie 3
in de shop in arnhem werd mij op 24-12 gezegd dat er een levertijd van 4 tot 6 weken was.
Reputatie 3
Vandaar maar weer eens de winkel binnen gelopen. Ik sta nu inmiddels 1e op de lijst. Afgelopen week zijn de 2 mensen voor mij op de lijst al voorzien van een iphone. Het ging nu in ieder geval sneller volgens de medewerker. Nu maar hopen dat ik hem deze week nog krijg dan. Tja, eerst zien dan geloven.