Levertijd iPhone 6s

Reputatie 4
Levertijden iPhone 6s

De levertijden gelden vanaf het moment dat je hebt besteld. De huidige levertijden zijn terug te vinden in dit forumtopic

Wij streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren, maar houd er rekening mee dat de levertijd tussentijds kan worden aangepast indien er meer of minder voorraad beschikbaar komt dan gepland. Daarnaast kan de levertijd per toestel variant verschillen.

Uiteraard houden wij je hierover op de hoogte via SMS en hier op het forum.

Bezoek je dit topic via je mobiele telefoon? Dan kan het zijn dat de afbeelding met de levertijden niet goed zichtbaar is. Je kunt dan het beste switchen naar de ‘desktop’-versie. Kies bovenin voor Menu > Bekijk desktop versie.

Wanneer ontvang ik een nanosim?
Heb je al een nanosim dan blijf je je huidige simkaart gebruiken. Heb je geen nanosim ontvang je automatisch een nieuwe nanosim.

Wanneer kan ik mijn toestel ophalen in de T-Mobile shop?
De T-Mobile Shops ontvangen wekelijks voorraad en de iPhones worden uitgeleverd op basis van besteldatum. Je ontvangt een SMS wanneer je iPhone 6s opgehaald kan worden.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Klik hier en vul je e-mailadres, postcode en huisnummer in.

Is je iPhone niet op voorraad dan ontvang je binnen een aantal dagen een sms met je ordernummer en een link naar de actuele verwachting van de levertijd

Heeft het aanpassen van mijn order gevolgen voor mijn levertijd?
Op het moment dat je je bestelling laat aanpassen naar een andere kleur iPhone, je meer/minder geheugen of een andere wijziging in je contract wilt, dan wordt je huidige bestelling geannuleerd en moet er een nieuwe bestelling geplaatst worden. Dit houdt in dat de levertijd voor de iPhone 6s vanaf dat moment opnieuw ingaat.

Algemene vragen over je bestelling en bezorging.
Alle overige informatie over je bestelling en bezorging vind je op de T-Mobile website.

Wil je op de hoogte blijven van de laatste informatie kijk dan op http://www.t-mobile.nl/iphone

This topic has been closed for comments