Vraag

levertijd iPhone 6s+

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Ik heb meteen toen het mogelijk was om te Pre-Orderen de 6S+ besteld en afgerekend.
Nu zou ik een mail krijgen van AMP voor een afsprak maar ik heb die nog niet gehad.
Klopt dit? Ik zie namelijk dat mensen die hem later dan mij besteld hebben hem al binnen hebben en denk dat er iets fout gegaan is.

Ik hoop dat iemand mij meer info kan geven.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hi Noelk,

Van harte welkom bij de T-Mobile Community! Het lijkt erop dat je jouw weg op het forum wel kan vinden, je topic staat meteen in het juiste sub-forum. Heb je ook al een kijkje genomen in het voorstel topic?

Een terechte vraag, ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

De levertijden van de iPhone 6s en 6s plus zijn afhankelijk van de geheugengrootte en de kleur. Het kan dus zijn dat je eerder een bestelling hebt geplaatst, maar dat jouw model vaker is besteld. Hierdoor kan de levertijd iets langer zijn.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat jouw toestel inmiddels bij de koerier ligt, dus krijg je van hun een e-mail als je deze nog niet hebt ontvangen. In deze e-mail heb je de mogelijkheid om een afspraak voor de bezorging in te plannen.

Ik ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn met de nieuwe iPhone 6s plus. Laat je ons weten wat je ervan vindt? Alvast heel veel plezier ermee. 😉

Reageer