Beantwoord

Levertijd iPhone 6S

• 30 december 2016
  • 3 reacties
  • 344 Bekeken

Wat is de levertijd van een iphone 6s, 32 GB, grijs?
Afgelopen dinsdag, 27/12, besteld. Gaat het nog lukken deze week? Dank
icon

Beste antwoord door David 30 december 2016, 16:11

Hey Leo,

Logisch dat je jouw iPhone zo snel mogelijk in huis wilt hebben!

De levering vanuit Apple naar ons heeft vertraging opgelopen en wordt dus later dan verwacht geleverd. We hopen alle bestellingen zo snel mogelijk de deur uit te krijgen, maar ik ga er niet vanuit dat dit nog deze week lukt. Excuses dat we van je geduld gebruik moeten maken!

Overigens hebben we ook de klanten bij wie de levering vertraagd is op de hoogte gebracht via SMS. Heb jij deze niet ontvangen?

Als wij in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, trek dan weer even aan de bel! Alvast een mooie jaarwisseling toegewenst. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Leo,

Logisch dat je jouw iPhone zo snel mogelijk in huis wilt hebben!

De levering vanuit Apple naar ons heeft vertraging opgelopen en wordt dus later dan verwacht geleverd. We hopen alle bestellingen zo snel mogelijk de deur uit te krijgen, maar ik ga er niet vanuit dat dit nog deze week lukt. Excuses dat we van je geduld gebruik moeten maken!

Overigens hebben we ook de klanten bij wie de levering vertraagd is op de hoogte gebracht via SMS. Heb jij deze niet ontvangen?

Als wij in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, trek dan weer even aan de bel! Alvast een mooie jaarwisseling toegewenst. 🙂
Beste ...,
Ik heb op 27 december een iPhone besteld en nog steeds niets ontvangen. Is dit normaal?
Overigens ook geen sms-je ontvangen. Zo langzamerhand vind ik het niet leuk meer.
Enig idee wanneer er geleverd kan gaan worden?
Dank voor je reactie
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Leo,

Begrijpelijk dat je je nieuwe toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Ik zie dat je gisteren ook contact hierover hebt gehad met mijn collega. De levertijd van jouw toestel is op dit moment vanaf 16 januari. Zoals mijn collega David al eerder aangaf zijn wij afhankelijk van de leveringen van Apple aan ons. Ik duim met je mee dat je je toestel zo snel mogelijk ontvangt en ervan kunt gaan genieten!

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer