Beantwoord

Levertijd iPhone 6s Plus

Ik heb de 6s plus zojuist besteld. nu vroeg ik me alleen even af of er al iets bekend is wanneer deze worden uitgeleverd ongeveer (niet perse op de dag nauwkeurig maar meer over het algemeen) aangezien bij de release in Duitsland al gelijk een levertijd was van 3-4 weken?

icon

Beste antwoord door Amy 30 september 2015, 16:14

Hey Bjoeno,

Wat gaaf, ik wil hem ook graag! Sta je al te springen?;)

De toestellen zijn vanaf 9 oktober leverbaar. De levertijd is natuurlijk ook afhankelijk van het type, kleur en het geheugen dat je kiest. In deze FAQ vind je de veelgestelde vragen over de nieuwe iPhones terug.

Laat je ons in dit topic weten wat je van de nieuwe iPhones vindt? Je vindt daar ook de reacties op de nieuwe toestellen van andere forumleden!

@Danielvg
Helaas is er nog geen informatie beschikbaar over de prijzen! Dit zal ook vanaf 2 oktober bekend worden. 🙂

Als je nog vragen hebt, let me know!

Bekijk origineel

3 reacties

T-mobile zegt de iPhone6s kunt vanaf 2 okt besteld worden, dus echt bijna. Kost de toestel hetzelfde in Duitsland zoals in Nederland?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bjoeno,

Wat gaaf, ik wil hem ook graag! Sta je al te springen?;)

De toestellen zijn vanaf 9 oktober leverbaar. De levertijd is natuurlijk ook afhankelijk van het type, kleur en het geheugen dat je kiest. In deze FAQ vind je de veelgestelde vragen over de nieuwe iPhones terug.

Laat je ons in dit topic weten wat je van de nieuwe iPhones vindt? Je vindt daar ook de reacties op de nieuwe toestellen van andere forumleden!

@Danielvg
Helaas is er nog geen informatie beschikbaar over de prijzen! Dit zal ook vanaf 2 oktober bekend worden. 🙂

Als je nog vragen hebt, let me know!
Reputatie 1
Hier (https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/levertijd-iphone-6s-plus-259457) staat 2-3 weken vanaf moment van bestellen.
Hopelijk 2 weken! 😉

Reageer