Vraag

Levertijd iPhone SE

• 12 mei 2016
  • 4 reacties
  • 572 Bekeken

Ik heb deze telefoon (roze, 16GB) 1,5 week geleden besteld in een T-mobile winkel in Rotterdam. Zij hebben mij daar aangegeven dat het ongeveer een week zou duren. Nu had ik zelf al gezien op het forum dat de telefoon vanaf 13 mei weer leverbaar is. Dit zou morgen zijn. Kan ik er vanuit gaan dat ie morgen dan wordt geleverd? Ik lees hier veel berichten van mensen die ook een datum in hun hoofd hadden en dat het vervolgens ook later werd.. Kunnen jullie ergens zien of de telefoon ook echt binnenkomt dit weekend of niet?

This topic has been closed for comments

4 reacties

Ik heb mijn SE 64GB grijs eind maart besteld en ik heb hem nog steeds niet binnen. Datum nu staat op 20 mei maar dat is al de 6e datum die ik doorgekregen heb dus ik zou er niet te veel op rekenen als ik jou was...
O dat belooft wat .. 😞
Reputatie 3
iPhone SE devices zijn wereldwijd uitverkocht en er komen maar mondjesmaat nieuwe leveringen. Helaas zit er niets anders op dan nog even af te wachten totdat je dit geweldige apparaat in je handen mag hebben.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Debraa,

Ik heb vanmiddag op je gereageerd in dit topic.

Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen heb ik dit topic gesloten. 🙂