Beantwoord

Levertijd iPhone X, ophalen in winkel

• 9 januari 2018
  • 3 reacties
  • 1389 Bekeken

Ik heb meer dan 3 weken een bestelling geplaatst met de keuze of afgehaald te worde maar ik steeds nog wachten als het klaar is om af te halen? Zal dat ooit gebeuren?

Ik dank u bij voorbaat.
icon

Beste antwoord door Sam- 16 januari 2018, 13:30

Hoi Johan,

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb vandaag nogmaals contact opgenomen met de desbetreffende T-Mobile Shop. Zij gaan je vandaag nog bellen! Let wel op dat ze bellen met een afgeschermd nummer, druk deze dus niet weg. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hey Johanngzi,

Welkom bij de community!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je de iPhone X zo snel mogelijk wilt ontvangen. Ik ben daarom gelijk gaan kijken wat de status is van de bestelling. In het systeem zie ik dat deze in behandeling is bij de T-Mobile Shop, dus heb ik ze gelijk een e-mail gestuurd met de vraag wanneer de telefoon opgehaald kan worden en het verzoek om telefonisch contact met je op te nemen.

Je krijgt dus snel van mij of van de T-Mobile Shop te horen wanneer je de telefoon op kan halen. Bedankt voor je geduld Johan!
Ik wil graag van u of van een medewerker van t-mobile horen in de komende dagen.

Bedank voor uw hulp!
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Johan,

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb vandaag nogmaals contact opgenomen met de desbetreffende T-Mobile Shop. Zij gaan je vandaag nog bellen! Let wel op dat ze bellen met een afgeschermd nummer, druk deze dus niet weg. 😉

Reageer