Beantwoord

Levertijd iPhone7 plus 32 GB

• 7 februari 2017
  • 3 reacties
  • 340 Bekeken

In het door jullie gepubliceerde overzicht van 7 februari staat geen levertijd genoemd voor de iPhone7 Plus 32 GB. Toch stuurt de t-mobileshop Delft mij een sms waarin ze zeggen dat "zoals zojuist besproken" (met wie dan? niet met mij in ieder geval) het toestel momenteel niet voorradig is
icon

Beste antwoord door David 9 februari 2017, 15:51

Hi Taling,

Onze snuffelstagiair heeft je gelinkt naar het topic met levertijden voor de iPhone 7 (Plus). Dit komt vervolgens weer uit op dit topic. De iPhone 7 Plus 32 GB is bij ons inderdaad op voorraad, maar hoe dat in de desbetreffende winkel zit, dat kunnen wij vanaf hierniet exact zien.

Ik zie ook dat je gister via de chat contact hebt gehad met mijn collega en dat er een bericht is gestuurd naar de winkel, om opheldering te vragen. Heb je hier ondertussen al wat over vernomen? Anders zal dit zo spoedig mogelijk gebeuren!

Als wij je op dit moment ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Taling,

Onze snuffelstagiair heeft je gelinkt naar het topic met levertijden voor de iPhone 7 (Plus). Dit komt vervolgens weer uit op dit topic. De iPhone 7 Plus 32 GB is bij ons inderdaad op voorraad, maar hoe dat in de desbetreffende winkel zit, dat kunnen wij vanaf hierniet exact zien.

Ik zie ook dat je gister via de chat contact hebt gehad met mijn collega en dat er een bericht is gestuurd naar de winkel, om opheldering te vragen. Heb je hier ondertussen al wat over vernomen? Anders zal dit zo spoedig mogelijk gebeuren!

Als wij je op dit moment ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
groetjes BVH 🙂
https://forum.t-mobile.nl/status-bestelling-levertijden-400/levertijden-iphone-7-iphone-7-plus-270384

Hier is de lever datum voor iphone 7 (plus)

Reageer