Beantwoord

Levertijd nieuw toestel

• 28 mei 2020
  • 2 reacties
  • 383 Bekeken

Gister een Iphone SE besteld bij contractverlenging, er stond geen melding over latere levering. Mijn huidige toestel is stuk, vandaar dat ik super blij was dat deze morgen (=vandaag) geleverd kon worden. Bij het maken van de bezorgafspraak was de eerste mogelijkheid volgende week dinsdag 2 juni, hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 mei 2020, 09:44

Hallo @lauraheeren 

Tof dat je toestel meteen leverbaar is en je al een afspraak hebt kunnen maken :)

AMP logistics is natuurlijk een veel groter bedrijf die ook de bezorging voor andere providers regelt, het bezorgen van medicijnen en persoonlijke documenten…

Omdat het maandag ook 2de pinksterdag is, is 2 juni helemaal niet zo lang. Nog even geduld. 🙂

Er staat meestal direct leverbaar en niet morgen leverbaar/bezorgd en dan is het aan AMP logistics wanneer ze langs kunnen komen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @lauraheeren 

Tof dat je toestel meteen leverbaar is en je al een afspraak hebt kunnen maken :)

AMP logistics is natuurlijk een veel groter bedrijf die ook de bezorging voor andere providers regelt, het bezorgen van medicijnen en persoonlijke documenten…

Omdat het maandag ook 2de pinksterdag is, is 2 juni helemaal niet zo lang. Nog even geduld. 🙂

Er staat meestal direct leverbaar en niet morgen leverbaar/bezorgd en dan is het aan AMP logistics wanneer ze langs kunnen komen.

Ik heb het zelfde probleem.

vroeger had je de volgende dag of een dag later je mobiel in huis. nu gaan er nog 3 bezorgdagen er aan voorbij. service is er dus niet beter op geworden

Reageer