Beantwoord

Levertijd Samsung Galaxy S6 32GB bestellen

Hoelang is een telefoon Samsung galaxy s6 32 GB onderweg als je hem besteld via tmobile website??
Want donderdag 2 februari word mijn abbnoment met toestel verlengt door bewindvoering maar hoelang is die dan onder weg van uit het magazijn naar mij in Franeker?? Hoelang die dan onderweg is
icon

Beste antwoord door Amy 27 januari 2017, 11:53

Hi Miranda,

Slim dat je dit navraagt! Wanneer een toestel op voorraad is kan die vrijwel direct naar je verzonden worden. Gemiddeld duurt het dan 2 á 3 dagen, in het mooiste geval de volgende dag al! Ik heb net de Galaxy S6 32GB opgezocht en die is op het moment goed leverbaar. Wanneer je een bestelling plaatst ontvang je een e-mail van onze koeriersdienst AMP om een afspraak te maken. 🙂

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Miranda,

Slim dat je dit navraagt! Wanneer een toestel op voorraad is kan die vrijwel direct naar je verzonden worden. Gemiddeld duurt het dan 2 á 3 dagen, in het mooiste geval de volgende dag al! Ik heb net de Galaxy S6 32GB opgezocht en die is op het moment goed leverbaar. Wanneer je een bestelling plaatst ontvang je een e-mail van onze koeriersdienst AMP om een afspraak te maken. 🙂

Laat je weten of je zo voldoende informatie hebt?
dankje wel voor de reachie 🙂 bewindvoering gaat alles regelen zij die dus hoefde nergens over in te zitten

Reageer