Beantwoord

Levertijd Samsung Galaxy S9+

• 9 april 2019
  • 3 reacties
  • 1505 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
1,5 week geleden heb ik mijn abonnement verlengd en gekozen voor de Samsung Galaxy S9+. Deze zou binnen 2-5 werkdagen op voorraad zijn in mijn geselecteerde filiaal.
Hier werd mij na een week verteld dat het onduidelijk is wanneer ze binnenkomen.
Wordt mijn toestel nog geleverd en hoe lang moet ik hier nog op wachten?
Gr, Mandy
icon

Beste antwoord door David 10 april 2019, 10:41

Hey Mandy,

Goed dat je het even laat weten, zodat ik jou hier meer informatie over kan geven!

De Samsung Galaxy S9+ zwart die jij hebt besteld laat nog even op zich wachten. Dit komt mede doordat het om de laatste leveringen van de Galaxy S9+ gaat. De bestellingen die nu met dit toestel openstaan zullen vanaf 19 april worden uitgeleverd. Zodra jouw telefoon klaar is om opgehaald in de T-Shop waar je deze laat afleveren, dan krijg je hier direct bericht van!

Succes nog even met het wachten en als er iets is waar we bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Mandy,

Goed dat je het even laat weten, zodat ik jou hier meer informatie over kan geven!

De Samsung Galaxy S9+ zwart die jij hebt besteld laat nog even op zich wachten. Dit komt mede doordat het om de laatste leveringen van de Galaxy S9+ gaat. De bestellingen die nu met dit toestel openstaan zullen vanaf 19 april worden uitgeleverd. Zodra jouw telefoon klaar is om opgehaald in de T-Shop waar je deze laat afleveren, dan krijg je hier direct bericht van!

Succes nog even met het wachten en als er iets is waar we bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Hallo,

Inmiddels wacht ik een maand (!!) op mijn bestelde Galaxy S9+.
Wanneer kan ik deze verwachten?

Gr, Mandy
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mandy,

Ik begrijp dat je hem zo snel mogelijk wilt hebben. Ik kan de voorraad van de shop niet inzien, maar ik verwacht dat je een deze dagen een bericht krijgt van de T-Shop waar je hem gaat ophalen. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

Reageer