Beantwoord

Levertijd Samsung S8+

• 21 april 2017
  • 1 reactie
  • 203 Bekeken

Vanaf het moment dat je de Samsung s8+ kon pre orderen ook meteen gedaan.
Nog steeds geen bericht vanuit T-Mobile ...gebeld met de klantenservice...die zeggen dat het toestel 28 april er is ....dus een pre order bij T-Mobile stelt echter dus niks voor.
Ze staan met bosjes op marktplaats en bij elke provider zijn ze volgens mij netjes volgens afspraak binnen gekomen ...
T-Mobile ...best geteste netwerk ...jammer dat ze geen telefoons kunnen leveren ...
Slordig en onprofessioneel!!!
icon

Beste antwoord door Thalina 25 april 2017, 10:11

Hoi User79,

Ik begrijp heel goed dat je jouw nieuwe toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Zeker als je een pre-order hebt geplaatst. Ik zie dat je jouw gloednieuwe Samsung S8+ uiteindelijk op 22 april op hebt kunnen halen in de T-Mobile Shop, klopt dat? 🙂 Gelukkig viel het dan uiteindelijk toch mee met de levertijd! Hoe bevalt 'ie tot nu toe?

Ik wens je in ieder geval heel veel plezier met jouw nieuwe toestel en abonnement! Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het dan gerust weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi User79,

Ik begrijp heel goed dat je jouw nieuwe toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Zeker als je een pre-order hebt geplaatst. Ik zie dat je jouw gloednieuwe Samsung S8+ uiteindelijk op 22 april op hebt kunnen halen in de T-Mobile Shop, klopt dat? 🙂 Gelukkig viel het dan uiteindelijk toch mee met de levertijd! Hoe bevalt 'ie tot nu toe?

Ik wens je in ieder geval heel veel plezier met jouw nieuwe toestel en abonnement! Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het dan gerust weten.

Reageer