Beantwoord

Levertijd Samsung S8

Hallo
op 21 april heb ik de samsung s8 besteld als pre-order,
hij stond voor de 28ste als leverbaar.

Nu is het zo dat ik het wel ophaal in een tmobile shop, maar tot heden niets gehoord en vraag me momenteel wel af hoe en wat sinds niemand mij echt antwoord hier op kan geven..
icon

Beste antwoord door Thalina 2 mei 2017, 10:14

@Shonastic,

Allereerst super dat je bent overgestapt naar Team Magenta 🙂 Begrijpelijk dat je jouw nieuwe toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Ik kijk graag met je mee wat de status is van jouw bestelling, kun je mij daarvoor via een privébericht jouw tijdelijke 06-nummer, volledige adres en geboortedatum sturen? Dan kijk ik met je mee!
Bekijk origineel

11 reacties

Meen je dat nou?! Ik heb hem dinsdag 25 april online besteld. Kreeg de volgende dag een mail om een bezorgafspraak in te plannen, kon dus kiezen uit vrij 28 april, zat 29 april of ma 1 mei heb voor het laatste gekozen, kwam mij het beste uit.
Heb hem een paar uur nog verzegeld in huis want er zijn wat onduidelijkheden met de overeenkomst. Sprak een vriendelijke medewerker maar hij kon mij helaas niet helpen. Druk druk druk dus morgen vroeg weer bellen want ik voel me aardig genaaid 😡
Ja! Ik vind het erg lang duren, vooral wanneer je online bestel hij wel gewoon de volgende dag in huis is en zij mij ook via de telefoon/t mobile winkel geen informatie kunnen geven over hoe en wat?

Vind het allemaal wel erg slordig.
Zeer slordig! Heb jij een verlenging of nwe abo?
nieuwe abo,
stap over van kpn naar t mobile.
leek me een goed idee, achteraf een klein beetje spijt.
Oke begrijpelijk, ik verlenging voor 1 mei althans dat dacht ik. Overeenkomst staat gedateerd op 1 mei 🤔 dus daar had ik vragen over.... Mocht het wel kloppen etc dan stuur ik het toestel terug, zit nl niet te wachten op een bkr registratie kan het wel betalen hoor maar tis gwn hinderlijk
Ja inderdaad. Die bkr registratie is inderdaad hinderlijk. Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je kotm!
Thanks! Hoop dat jij ondanks je een beetje spijt hebt mag genieten van je S8 😉
*snel mag genieten
Dankjewel! Komt vast wel goed!
Reputatie 6
Badge +17
@Shonastic,

Allereerst super dat je bent overgestapt naar Team Magenta 🙂 Begrijpelijk dat je jouw nieuwe toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Ik kijk graag met je mee wat de status is van jouw bestelling, kun je mij daarvoor via een privébericht jouw tijdelijke 06-nummer, volledige adres en geboortedatum sturen? Dan kijk ik met je mee!
Reputatie 6
Badge +17
@Vietje,

Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst! 🙂 Hoe bevalt 'ie tot nu toe?

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt! Ik zie dat je zojuist mijn collega hebt gesproken en dat zij heeft uitgelegd dat je niet bang hoeft te zijn voor een BKR registratie omdat je voor 1 mei hebt besteld. Voor de contracten die vanaf 1 mei worden afgesloten zijn we verplicht om bepaalde toestelkredieten te registreren bij het BKR. Pas wanneer je vanaf 1 mei een contract tekent met een toestel (met een waarde van meer dan €250,-) op afbetaling, krijg je een registratie. Als je vóór 1 mei een verlenging aan gaat, dan ben je dit dus voor en krijg je dus geen registratie. In dit topic vind je meer informatie over de veranderingen door de Wet Financiële Toezicht.

Veel plezier verder met jouw nieuwe toestel! En als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten.

Reageer