Beantwoord

Levertijden iPhone 7 en iPhone 7 Plus

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

3579 reacties

O balen dat ik daar geen gebruik van kan maken 😞 Ik heb nog geen bezorgafspraak staan. Ik hoop snel in ieder geval haha. Bedankt voor je bericht.

@Edelijn,

Elnur received another colour on the 19th. When you look at the lead times in the table in the openingspost of this forumtopic you can see that you will receive your phone within 6 - 8 weeks. As soon as we have the phone you will receive an e-mail from AMP (the delivery company) to make an appointment to deliver the phone 🙂.

@Mookiekie,

Het is inderdaad niet meer mogelijk om hier gebruik van te maken, sorry hiervoor! In de communicatie over de levertijden ben je wel naar dit forumtopic verwezen. In dit topic werden alle updates rondom de levering van deze toestellen gedeeld. Ik zie wel dat je toestel momenteel onderweg is. Heb je de bezorgafspraak al staan? :)
Reputatie 2
Hoi Amy,

Dank voor je info! Overigens heeft niet iedereen met de levertijd "nvt" het toestel uitgeleverd gekregen..ik heb hem bijvoorbeeld nog niet 🙂.
Op 18-10-2016 in T-Mobile shop Tilburg een iPhone 7+ goud 32GB besteld. Levertijd was 4 tot 6 weken.
Het is nu vandaag 8-12-2016 inmiddels 7 weken verstreken, hebben jullie enig idee wanneer de iPhone word geleverd?

Groeten Dennis
Hoi Dennis V, welkom op het klantenforum.

Ik heb je bericht verhuisd naar het algemene topic over de iPhone 7 levertijden om het forum overzichtelijk te houden, een T-Mobile Moderator zal dit topic waarschijnlijk morgen weer oppakken en de nieuwe vragen beantwoorden. 🙂
Thnx!
Ik heb 10 Sept bij Gsmweb mijn iPhone 7 Plus 32 gb besteld, maar nu 8 dec nog steeds niks vernomen van m'n telefoon.. zit nu al 3 maanden te wachten. Hoe zit dat tussen Gsmweb en Tmobile en levering?
Reputatie 7
Badge +15
@Ben1906,

Ik zie dat jouw iPhone 7 Plus 32GB Zilver aangevraagd is op 1 december. Voor dit type toestel staat voor alle bestellingen vanaf 5 november 3 tot 4 weken levertijd. We moeten dus nog even om je geduld vragen! 🙂

@Dennis V,

Gek dat je nog niets gehoord hebt! De T-Shop is nu nog dicht dus ik heb ze een e-mail gestuurd hierover met de vraag of ze contact met je op willen nemen. Zodra ik een reactie van ze heb gekregen laat ik het uiteraard ook aan je weten!

@Cccheyen,

Jammer dat je het toestel nog niet hebt ontvangen! aangezien je bij GSMweb hebt besteld kun je het beste contact opnemen met hun klantenservice via 020-77 66 355. Wij verzorgen namelijk alleen het abonnement wat je er bij hebt. Het toestel krijg je direct van GSMweb. Hopelijk heb je hem snel in handen!
@Amy, hoe kan het dat @Elnur die hetzelfde toestel als ik heeft besteld een dag later al op 19/11 de hare kan ophalen en ik inmiddels week 8 in ga zo zonder toestel met bestelformulier 20 oktober? Dan zou ik toch voor haar bericht moeten hebben gekregen?
*besteldatum
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Essie,

We hebben niet volledig inzicht in de volgorde van de levering, maar ik zie wel dat jullie niet exact dezelfde toestellen hebben besteld. Jij hebt namelijk de gouden variant en Elnur de Rozé gouden variant. Hier kan dus een verschil in zitten qua levertijd.

Ik zal in ieder geval voor je duimen dat je toestel zo snel mogelijk geleverd wordt!

Als je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het van je.
Hallo Issam,

Dit klopt helaas niet. Ik heb de rose gouden 128 gb 7plus besteld op 20 oktober en hoop nu echt dat dit dus goed in het systeem staat?? Ik heb inmiddels al 4 fouten van medewerkers moeten verduren de afgelopen 2 maanden en had toch gedacht dat er nu niets meer mis kon gaan.
Kan de tmobile shop mij vandaag nog bellen want ik maak mij nu weer zorgen om de bestelling en correctheid hiervan. Ik ga het toetsel echt niet opnieuw bestellen als zij een foute kleur hebben doorgezet.
Groeten Esther
@ Issam, daarnaast kreeg ik bericht dat het toetsel onderweg is naar de shop (vndaag). Hoelang gaat dit duren en welk toestel is dit?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Essie,

Sorry voor mijn miscommunicatie, ik bedoelde het andersom. Jij krijgt de Rosé gouden variant en Ulnur de gouden variant. Je krijgt dus wel het juiste toestel!

Goed om te horen dat het toestel onderweg is naar de T-Mobile Shop. Ik verwacht dat je na het weekend gebeld gaat worden om deze op te kunnen halen. Bijna dus!

Nogmaals mijn excuses voor de verwarring! Alvast heel veel plezier met je telefoon Essie.
Hi Issam,
Gelukkig. Dankjewel! Dan komt het goed :)
Groeten Esther
Reputatie 2
[quote=Amy]@Ben1906,

Ik zie dat jouw iPhone 7 Plus 32GB Zilver aangevraagd is op 1 december. Voor dit type toestel staat voor alle bestellingen vanaf 5 november 3 tot 4 weken levertijd. We moeten dus nog even om je geduld vragen! 🙂

No problemo!
Reputatie 1
Heb op 2 november bevestiging gekregen dat mijn abbo is geaccepteerd, en wacht sinds die tijd op mijn iPhone 7plus, 32gb zwart. Aanstaande woensdag is het 6 weken, ben benieuwd of het deze week gaat lukken.
Wil mijn toestel nu toch wel een keer in handen hebben!
@Amy

Ik heb nog niks vernomen van T-shop?
Ben jij al wat wijzer geworden?
Hoe blij was ik, toen de t-mobile shop gisteren belde dat mijn 7 plus roze 128gb klaar lag. Ik meteen naar de winkel ben gegaan,alles heb geregeld en vandaag hem wilde uitpakken. De beschermfolie lag klaar. Tot ik de originele folie van het toestel eraf haalde, een scheur onder het glas was te zien. Hoe blij ik was met mijn toestel na ruim 7 weken wachten - des te groter de teleurstelling dat dit toestel kapot in de verpakking werd geleverd. Natuurlijk kan t-mobile hier niets aan doen, al betekent dit wel dat ik opnieuw de levertijd in moet met een nieuwe bestelling en vast en zeker niet voor januari mijn in 20 oktober bestelde toestel eindelijk kan gaan ophalen. Des te groter de twijfel waarom er geen reserve toestellen zijn bij t-mobile om rekening te houden als zij weten van dit soort productiefouten. Het plezier dat ik had aan eindelijk een nieuwe telefoon en het openmaken is nu vervaagd door een domper. En vast niemand die iets kan doen hieraan, al blijft het feit dat mijn levertijd zojuist is verdubbeld door iets dat niet mijn fout is. Laat het daarom voor jullie een waarschuwing zijn, controleer je toestel dan maar in de winkel en maak het daar open.
Hoi Essie90.

Jemig, dat is wel heel zuur. Ben je al terug gegaan naar de winkel, of had je daar gisteren geen tijd meer voor? Anders zou je dat alsnog kunnen proberen, misschien kunnen ze nog iets voor je betekenen.

Er wordt ook wel eens gezegd dat de Apple store in zulke gevallen meteen een omruiling doet. Als er één in je buurt zit, zou je dat ook kunnen proberen.

Wie weet is er iemand al helemaal in de feeststemming en komt het toch sneller goed! Laat je de afloop weten? 🙂
@kaassausje ik ben vandaag terug gegaan en er is een nieuwe besteld maar ik verwacht nu in ieder geval geen sneller levering gekeken naar die tabel... ben nog niet in de Apple store geweest - doen ze dat ook met toestellen die via een provider zijn besteld?
Dat zou ik je niet durven zeggen, ik heb zelf nooit een iPhone gehad. Misschien heeft iemand anders daar het antwoord nog op. 🙂
Ik heb op 11-11 via Belsimpel een verlenging aangevraagd. Ik ga nu ondertussen week 5 in van het wachten en heb nog steeds geen telefoon ( iPhone 7 plus gold 32 gb). Vaak contact gehad met Belsimpel, maar die vertellen mij steeds dat T-Mobile lang doet over de levering van het toestel aan hen. Ondertussen staat de levertijd op 2 weken (T-Mobile is de enige met zo'n lange levertijd) terwijl het begon met 2-4 werkdagen en daarna 5-7 werkdagen. Het lijkt wel steeds uitgesteld te worden en de wijziging naar 2 weken is volgens mij ook alweer iets langer dan 2 weken geleden... Nou vroeg ik mij af of jullie van T-Mobile mij misschien meer kunnen vertellen over de levering van toestellen aan Belsimpel. Mij werd aangeraden om te wisselen van provider, maar ik zit al jaren bij jullie en wil dat graag zo houden, service is altijd prima geweest en netwerk ook dus wisselen van provider heb ik liever niet. Het meisje zei dat het heel vaag is allemaal met T-Mobile en het aan jullie ligt dat het zo lang duurt? Het is toch wel irritant dat je al zo lang zit te wachten op een nieuwe telefoon en elke keer wordt de levertijd langer 😞
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Essie,

Dit is echt balen!! Ik was erg blij voor je dat de telefoon eindelijk geleverd zou worden, tot ik las wat er met je toestel aan de hand was. Echt jammer.

Goed dat je inmiddels al langs de T-Mobile Shop bent gegaan. Zodra de telefoon op voorraad is zal er natuurlijk direct contact met je opgenomen worden.

Of je 'm bij Apple direct kan omruilen durf ik niet te zeggen. Om hier zekerheid en duidelijkheid over te krijgen heb ik contact opgenomen met Apple, maar ze geven aan dat dit niet mogelijk is.

Toch heb ik goed nieuws, hierover stuur ik je een privéberichtje. 😉
Reputatie 6
Badge +17
Hoi coaties,

Een terechte vraag!

Wat vreemd dat er een levertijd van een paar werkdagen werd gecommuniceerd. Ook de 2 weken levertijd komt nu niet overeen met onze levertijden. Voor de iPhone 7 Plus 32GB Goud hebben we namelijk een levertijd van 4-6 weken. Hierin zijn ook wij afhankelijk van de aantallen die door Apple geleverd worden, dus kunnen we hier ook geen of weinig invloed op uitoefenen. Als Belsimpel afhankelijk is van onze levertijden, dan verwacht ik dat je binnen 2 weken een e-mail krijgt om een bezorgafspraak in te plannen.

Heb je nu nog een goed werkend toestel in je bezit? Mocht je nu ook een iPhone gebruiken dan wil ik je adviseren om alvast aan de slag te gaan met het maken van een volledige back-up van je gegevens. Dan kan je, zodra je telefoon is geleverd, meteen aan de slag met je nieuwe iPhone 7!
@Issam Ik hoop dat ik dan binnen die 2 weken nog een berichtje krijg dat mijn telefoon onderweg is! :)
Op het moment heb ik nog wel een goed werkend toestel, een Sony Xperia Z3, die nog heel nieuw is na de afgelopen 1,5 jaar haha. Ik heb in principe ook niks te klagen daarover, maar ik heb heel lang zitten wachten totdat ik eindelijk mocht verlengen en dus de iPhone kon krijgen. Ik snap dat jullie er zelf ook niet veel aan kunnen doen, maar als consument verwacht je wel dat je het product op tijd krijgt als je er al voor betaald hebt. Maar goed, ik wacht het dan nog even af en hopen dat ik het berichtje snel krijg haha

Hoe zit dat eigenlijk met gegevens overzetten van Android naar iOS? Ik heb wel eens gehoord dat je je contacten handmatig over moet zetten..?