Beantwoord

Levertijden iPhone 7 en iPhone 7 Plus

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

3579 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Coaties,

Super fijn dat je in ieder geval nog een werkend toestel hebt! We duimen hier voor je mee dat je het toestel snel in handen hebt! 🙂

Op deze pagina vind je meer informatie over hoe je contacten over kunt zetten. Op deze pagina vind je informatie over het overzetten van je gegevens van Android naar iPhone! Veel plezier vast er mee!
@Dennis V,

Gek dat je nog niets gehoord hebt! De T-Shop is nu nog dicht dus ik heb ze een e-mail gestuurd hierover met de vraag of ze contact met je op willen nemen. Zodra ik een reactie van ze heb gekregen laat ik het uiteraard ook aan je weten!

@Amy

Heb ondertussen nog niks vernomen van T-shop?
Of heb jij inmiddels al een reactie terug gehad want ik wacht al 8 weken op mijn nieuw toestel die ik besteld heb...:?
Beste T-Mobile,

Op 15 September 2016 heb ik een Iphone 7-plus 32 GB zwart besteld bij GSMweb met een abonnement van T-Mobile. Tot op de dag van vandaag, 13 December, 13 weken later, heb ik nog niks ontvangen.
Bij contact met GSMweb schuiven ze constant de fout in de voeten van T-Mobile, echter ben ik in verschillende winkels van jullie geweest waar de telefoon gewoon op voorraad was.
Daarnaast betaal ik nu al 2 maanden abonnementskosten waarin ook de kosten voor de telefoon zijn meegenomen, die ik dus nog steeds niet heb.
Graag vraag ik reactie van u, aangezien ik een abonnement bij jullie heb afgesloten en GSMweb op dit moment de volledige schuld naar jullie toe schuift en jullie zodoende zwart maakt, ik al 2 maanden voor een telefoon betaal die ik niet heb en er in al jullie winkels een voorraad aan telefoons is maar GSMweb al 13 weken niet kan leveren..

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Dylan Schoemaker
Reputatie 2
@kaassausje ik ben vandaag terug gegaan en er is een nieuwe besteld maar ik verwacht nu in ieder geval geen sneller levering gekeken naar die tabel... ben nog niet in de Apple store geweest - doen ze dat ook met toestellen die via een provider zijn besteld?

Dat zou ik niet doen. Je doet zaken met t-mobile
Reputatie 7
Badge +20
@Dennis V; Amy heeft de T-Shop gemaild, maar we hebben nog geen reactie gehad. Wij zullen daarom vandaag nog telefonisch contact opnemen met de Shop voor meer duidelijkheid! We houden je op de hoogte!

@Dylan; Wat vreemd dat je na zo'n lange tijd nog steeds je toestel niet hebt ontvangen. In dit geval is Gsmweb zelf verantwoordelijk voor het leveren van jouw toestel. Wij hebben geen inzicht in de voorraad of levertijd van Gsmweb. Op deze pagina geeft Gsmweb zelf ook aan dat zij verantwoordelijk zijn voor de levering.

Ik vind het echt super jammer dat je zo lang moet wachten, maar ik hoop dat je alsnog snel je toestel ontvangt via Gsmweb.
Reputatie 1
Heb via Typhone besteld, maar nu na 6 weken nog niets. Volgende keer dus gewoon rechtstreeks bij T-mobile bestellen, wel duurder, maar leveren iig wel het toestel binnen 6 weken!
@Dennis V; Amy heeft de T-Shop gemaild, maar we hebben nog geen reactie gehad. Wij zullen daarom vandaag nog telefonisch contact opnemen met de Shop voor meer duidelijkheid! We houden je op de hoogte!

@Dylan; Wat vreemd dat je na zo'n lange tijd nog steeds je toestel niet hebt ontvangen. In dit geval is Gsmweb zelf verantwoordelijk voor het leveren van jouw toestel. Wij hebben geen inzicht in de voorraad of levertijd van Gsmweb. Op deze pagina geeft Gsmweb zelf ook aan dat zij verantwoordelijk zijn voor de levering.

Ik vind het echt super jammer dat je zo lang moet wachten, maar ik hoop dat je alsnog snel je toestel ontvangt via Gsmweb.

Beste Amy,

Ik snap dat de eindverantwoordelijkheid bij GSMweb ligt. Echter is het wel een partner van jullie die jullie abonnementen en telefoons aanbiedt. Daarnaast leggen zij juist wel alle verantwoordelijkheid bij jullie. Wellicht dat jullie inzicht hebben wanneer er telefoons aan GSMweb geleverd worden, of is contact opnemen aan gezien ik hoop dat jullie je naam niet willen verbinden aan een dergelijke partij.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pspanter & DylUtrecht,

Eigenlijk geldt voor jullie allebei hetzelfde. Wanneer je via een andere partij dan T-Mobile zelf verlengt, ben je altijd afhankelijk van die partij. Waarom GSMWeb aangeeft dat het bij ons ligt is mij een raadsel, want de leveringen worden niet door ons gedaan. Het is dus afhankelijk hoeveel toestellen zij in voorraad hebben en welke leveringen zij krijgen. Wij hebben geen inzicht in deze leveringen en voorraden, daar moet je dus echt voor bij GSMWeb (of Typhone) zijn.

Als er iets is waar wij mee kunnen helpen, dan horen we dat graag natuurlijk!
Ik zie bij verschillende profiders dat zij op 19 december een levering verwachten, geldt dit ook voor T-mobile?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bunny,

We hebben geen informatie over exacte leverdagen. Ik ben gelijk gaan kijken welk toestel jij besteld hebt en de verwachting is dat deze binnen 3 - 4 weken geleverd wordt. Dit zullen we dus nog even moeten afwachten.

Heb je al een back-up gemaakt van je gegevens op je huidige telefoon? Zorg dat je alles al klaar hebt staan zodat je na het ontvangen van je nieuwe telefoon er meteen gebruik van kan maken!

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je.
Nog even afwachten dus. Bedankt voor de reactie. Zal de back-up nog even maken.
Hi all,
Omdat ik @Issam had beloofd iedereen op de hoogte te houden, bij deze mijn tour t-mobile 😉. Nadat hij met het goede nieuws kwam dat een nieuw toestel onderweg was heb ik slechts een paar dagen hoeven wachten! Afgelopen woensdag lag de 7plus weer te wachten en kon ik de beschadigde versie inleveren. Ik wil Issam en zijn collega's van de levering graag hartelijk danken voor hun hulp! Zonder jullie had ik opnieuw de levertijden in kunnen gaan en was mijn plezier niet meer op te krikken. Op dit moment kijk ik trots naar mijn net geinstalleerde roze 7plus, waar ik nu van denk: het was het wachten waard 🙂 En nu genieten! Hopelijk krijgen jullie de telefoon ook snel, geloof me, als je hem dan eindelijk hebt voelt het alsof je hem al eeuwen hebt en die weken omvlogen!
Groetjes Esther

ps. @Ben1906 ik ben inderdaad nergens naartoe gegaan, maar vroeg mij dit enkel af, je weet dat elke tip altijd welkom is 🙂
Ik heb iphone 7 plus 128GB git zwart besteld met zakelijk abbo. Ik heb hier verder niks meer over gehoord. Volgens mij lagen deze toestellen op voorraad. Wanneer hoor ik dat waar van?
Reputatie 7
Badge +20
@Essie

Top dat je jouw toestel hebt en er zo blij mee bent! :)

Ik zal jouw dank ook doorgeven aan Issam!

@Sivo

Ik begrijp dat er eerst iets niet goed was gegaan met jouw order. Dit wordt ook nog voor je nagekeken, maar je kunt in ieder geval de levertijden uit het topic aanhouden. De toestellen worden geleverd zodra deze op vooraad zijn. Hopelijk is dit in jouw geval zeer spoedig! 🙂
Levertijden uit de topic aanhouden betekent dan toch dat hij per direct leverbaar is?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi sivo,

Wanneer je bestelling goed is doorgekomen bij ons in het systeem dan zou de iPhone 7 Plus 128 Gitzwart inderdaad een dezer dagen geleverd moeten worden. Sorry dat we je niet van een exacte levertijd kunnen voorzien, maar ik ben er van overtuigd dat dit niet lang meer zal duren. We zullen het dus nog even moeten afwachten!
Vanochtend sms ontvangen dat mn Iphone 7 plus 128gb zwart onderweg is naar de T-mobileshop 🙂
Helaas heb ik nog steeds niks gehoord.
Zaterdag abonnement verlengd met een iPhone 7 plus 128GB gitzwart... wanneer is de verwachting op leveren? Ik ga op wintersport en zou hem dan graag al in huis willen. Hierboven staat medio december. Ziet er dus naar uit dat die elk moment verstuurd kan worden?

Bunny had jij een gitzwart of matzwarte?
Ik heb een mat zwarte besteld
Vanochtend sms ontvangen dat mn Iphone 7 plus 128gb zwart onderweg is naar de T-mobileshop :)

Op welke datum heeft u het toetstel besteld? Als ik vragen mag..
wij hebben exact dezelfde besteld op 16-12 en ik kan echt niet meer wachten
Ik heb hem besteld op 12-12
Dan zal het bij mij ook niet zo lang meer duren denk ik 🙂 bedankt voor je reactie!
Ik heb 9-12 al besteld. Ik vind het jammer dat ik het idee krijg dat mijn bestelling dus mogelijk niet goed gaat aangezien anderen die later besteld hebben, hun toestel eerder krijgen.
Ik heb hem in de winkel besteld, misschien gaat dat via een ander magazijn dan een online bestelling ?