Beantwoord

Levertijden iPhone 7 en iPhone 7 Plus

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

3579 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Geonicus,

De levertijden zijn altijd een verwachte indicatie, dit kan wel eens wijzigen. Hopelijk ontvang je zo snel mogelijk bericht van AMP en heb je jouw iPhone snel in handen!
De iPhone 7 plus jet black 128gb besteld op 16/12, en vandaag het sms'je gekregen dat hij onderweg is naar de T-mobile store! Heerlijk wakker worden dit.
Nu is alleen mijn vraag hoelang duurt het voordat ik mijn nieuwe iPhone ook daadwerkelijk kan ophalen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Leoni99,

Dat is inderdaad een goede wekker! 😉

Dat kan variëren, maar duurt niet heel lang meer. De T-Mobile Shop neemt contact met jou op zodra het toestel daadwerkelijk op te halen is. Alvast veel plezier ermee!
Op 05-12 via Coolblue verlenging van abbo aangevraagd met een Iphone 7 plus 128gb jet black t mobile en in 1 keer volledig betaald, nu na al die weken nog steeds geen telefoon terwijl ze wel leverbaar zijn. Coolblue zegt dat hij via T Mobile moet komen. Enig idee hoe lang dit nog gaat duren ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi QuintyLoke,

Als je bij een externe dealer verlengt zoals Coolblue dan zijn zij verantwoordelijk voor het leveren van je toestel. Zij hebben ook een eigen voorraad en dus kun je het beste contact opnemen met Coolblue.

Hopelijk ontvang jij je toestel snel! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar we zien zo goed als geen vragen meer over de levertijden van de iPhone 7 (Plus). Dit topic gaat dan ook op slot en voor de meest recente levertijden kun je dit topic bekijken.

We zijn ook erg benieuwd naar jullie ervaringen met en meningen over de iPhone 7 (Plus), dus deel deze gerust met iedereen! 😃