Beantwoord

Levertijden iPhone 7 en iPhone 7 Plus

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

3579 reacties

En nog een geruststelling: bij de andere providers weten klanten nóg minder 🆒
En nog een geruststelling: bij de andere providers weten klanten nóg minder 🆒

het gras is zeker niet groener aan de overkant, denk dat het ook niet helpt dat we nu bij de eerste landen zitten. Geeft achter te schermen wel minder mogelijkheid voor goede voorbereidingen. Denk ook zeker dat het personeel dat het contact heeft met de klant het ook vaak niet precies weet en alle ellende maar over zich heen krijgen van ons met alle het ongeduld.
Heb afgelopen vrijdag een Iphone 7 gitzwart 128 GB besteld. Gaat de 3/4 weken in vanaf besteldatum of vanaf 16 september.
Is de afleverdatum vanaf 16/9, of gaat AMP vanaf 16/9 bezorgafspraken maken?
Is de afleverdatum vanaf 16/9, of gaat AMP vanaf 16/9 bezorgafspraken maken?

Terechte vraag 🙂 Hopelijk kan men hier nog antwoord op geven. Ik hoor her en der geruchten dat er een andere provider is die al begonnen is met 'verzendklaar' maken van de iPhones. Dat zou dus betekenen dat iig die provider de toestellen al binnen heeft.
Ik ga er toch echt vanuit vandaag een bericht te ontvangen van AMP. Logistiek is het anders nooit planbaar voor ze om vrijdag landelijk te leveren.
Reputatie 2
Ik ga er toch echt vanuit vandaag een bericht te ontvangen van AMP. Logistiek is het anders nooit planbaar voor ze om vrijdag landelijk te leveren.
Jij en velen met jou :D

Je zou toch verwachten dat de voorraden ondertussen bij AMP aangekomen moeten zijn :?
Jij en velen met jou :D

Je zou toch verwachten dat de voorraden ondertussen bij AMP aangekomen moeten zijn :?

Bij de iPhone 4 en 6 kreeg je op de woensdag voor een mailtje, bij de 4 in de ochtend en bij de 6 in de avond. Je krijgt vervolgens een link om een bezorg afspraak te maken, tip als je de mail krijg reageer zo snel mogelijk aangezien ze maar beperkt aantal tijdvakken hebben voor de levering.
Top.. kan je ook vertellen hoe ik het adres kan aanpassen? Ik ben op vakantie in NL en dat is niet nabij mijn woon adres
Top.. kan je ook vertellen hoe ik het adres kan aanpassen? Ik ben op vakantie in NL en dat is niet nabij mijn woon adres

Even contact opnemen met AMP logistics, dan kunnen zij kijken wat de mogelijkheden zijn.
Zij verzorgen het uitleveren v/d iPhone namelijk voor T-Mobile
Reputatie 7
Badge +15
Hey allemaal,

Veel vragen over de bezorging van de nieuwe toestellen.. logisch! Ik zou ook niet kunnen wachten! 😉

De levertijden in de tabel in de openingspost van dit topic zijn de levertijden vanaf de dag van bestelling. Verder is de afleverdatum van sommige toestellen inderdaad vanaf vrijdag (de 16e). Dan zullen de eerste gelukkigen het toestel al in handen krijgen! Uiteraard kan niet iedereen vrijdag het toestel direct ontvangen. Zodra 'jouw' mooie iPhone op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken.

Nog eventjes geduld allemaal! 🙂
En hoe zit het als je in de winkel hebt verlengt
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bramalting,

Wanneer je jouw toestel in de winkel op kunt halen neemt de betreffende T-Shop contact met je op. Meestal bellen ze je maar het kan ook zijn dat je er een SMS over ontvangt. 🙂
Amy
Is er ook geen nieuws over wanneer we hoelaat de mails van AMP zullen ontvangen?
Hey Bramalting,

Wanneer je jouw toestel in de winkel op kunt halen neemt de betreffende T-Shop contact met je op. Meestal bellen ze je maar het kan ook zijn dat je er een SMS over ontvangt. :)

Ontvangen alle shops vrijdag de iPhones? Ik heb een 32gb iPhone 7 gereserveerd en was eerste, dus ik kan er vanuit gaan dat ik hem vrijdag kan ophalen toch?
De 9e 3 uur aan de telefoon gehangen eindelijk besteld maar helaas nog geen mail of sms van amp mogen ontvangen 😞
volgens mij hebben of heel weinig mensen of nog niemand iets van amp ontvangen, ook op andere fora zit iedereen in spanning af te wachten
Nog ruim 3 tot 4 weken voor de 128G Gitzwart vind ik toch wel uitermate teleurstellend...
Ik heb vrijdag om 9 uur precies mijn iPhone 7 Plus 128gb besteld.
Mij is verteld dat deze vrijdag geleverd gaat worden.
Is dat nog steeds het geval?
Zoja wanneer kan ik een smsje of email verwachten om een bezorgafspraak te maken?
Thanks
Reputatie 2
Ik heb vrijdag om 9 uur precies mijn iPhone 7 Plus 128gb besteld.
Mij is verteld dat deze vrijdag geleverd gaat worden.
Is dat nog steeds het geval?
Zoja wanneer kan ik een smsje of email verwachten om een bezorgafspraak te maken?
Thanks

Mij is dat ook toegezegd.
Al wel een vet bedrag overgemaakt omdat ik wat lagere maandlasten wilde hebben.
Als ik had geweten dat het misschien wel tot november gaat duren voor ik de iPhone 7 plus jet Black krijg, had ik dat geld liever even op mijn eigen rekening gehouden....
Reputatie 1
aan de telefoon hadden ze gezegd dat ik de iPhone 7 plus 128gb zwart op vrijdag 16 september zou ontvangen maar de tabel zegt toch iets anders 😞 krijg ik hem nou wel op 16 september zoals beloofd of pas eind september zoals de tabel zegt?
Reputatie 2
Ben benieuwd. Het is inmiddels 15-06-16 en nog geen mail of sms gezien. En dat terwijl morgen de levering plaats zou moeten vinden. Ik heb 4 stuks iPhone 7 besteld (voor elk gezinslid 1) op 09-09-16.
Reputatie 1
Ik vrees dat blijven roepen dat iemand heeft gezegd dat je telefoon er vrijdag is totaal geen zin heeft. Je krijgt je telefoon er niet eerder door.
Je kunt maar gewoon het best ervan uit gaan dat het nog 1 tot 2 weken duurt. Als de telefoon er dan toch eerder is is dat mooi meegenomen.
Ja dat snap ik maar mijn telefoon die ik nu heb laad bijna niet meer op dus morgen zou erg fijn zijn
Ik heb (voor 1 van de 2 bestelde telefoons) een mail gehad vanmorgen. Morgen levering. Verwacht de andere ook nog. Misschien gaat t op achternaam? Mijn man en ik staan nog op andere achternamen geregistreerd (nooit gewijzigd) en mijn naam komt eerder in t alfabet..