Beantwoord

Levertijden iPhone 7 en iPhone 7 Plus

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

3579 reacties

Nou dan kan ik lang wachten ik sta onder aan in het alfabet dus hoop het niet hihi
Ik heb (voor 1 van de 2 bestelde telefoons) een mail gehad vanmorgen. Morgen levering. Verwacht de andere ook nog. Misschien gaat t op achternaam? Mijn man en ik staan nog op andere achternamen geregistreerd (nooit gewijzigd) en mijn naam komt eerder in t alfabet..

Voor welk type heb je mail gehad? welke kleur en hoeveel GB?
Ik heb net ook mail gehad om morgen te bezorgen. Voor de 128GB Zilver

Ik duim dat ik ook nog een mail ga krijgen, maar heb de 128gb gitzwart besteld... dus ben bang van niet.

Ik duim dat ik ook nog een mail ga krijgen, maar heb de 128gb gitzwart besteld... dus ben bang van niet.

Ik zie op een ander forum iemand die ook een 128GB Gitzwart besteld heeft (de normale, dus niet de plus), en die persoon heeft ook een afleverafspraak kunnen maken.

Om heel eerlijk te zijn zie ik het allemaal wel wat donker in.. Er zijn dus al mails verstuurd, dus de kans is ook aanwezig dat degene die nu geen mail gehad hebben morgen geen iPhone 7 krijgen.
Heb net bezorgafspraak gemaakt voor de nieuwe IPhone 7, gitzwart, 128gb.
Er zijn er dus wel.
Heb wel vorige week vrijdag om 9.10 besteld..
Ik heb vorige week vrijdag besteld 32 gb roze goud en nog geen mail 😞
Er zijn er dus wel.

Gaaf! ik pas om half 12 via een DM op twitter omdat het verlengen vanaf goed 9 u niet werkte.
@beaniemoes88: de plus, rosé 128gb
Er zijn er dus wel.

wat fijn om te horen! Gaat nu toch echt beginnen, hopelijk komen er zo toch ook nog mails en bevestigingen voor plus modellen
hoop dat de winkels wel gitzwart plus krijgen(A) hoop morgen op een smsje of een telefoontje!!
hoop dat de winkels wel gitzwart plus krijgen(A) hoop morgen op een smsje of een telefoontje!!
Dan moet ik je nu al teleurstellen helaas, Apple heeft deze niet op voorraad. Minstens 2 tot 3 weken levertijd.
Ik had telefonisch om 09:07 op 9 september een iPhone 7 plus 256 GB gitzwart besteld.
Een van de eerste bellers dus, maar nu nog geen mail ontvangen voor de levering.
Ben bang dat de 3 a 4 weken bij mij dus wel van toepassing zijn. :-(
Terwijl ik ook te horen kreeg dat levering op 16-9 echt geen probleem zou zijn.
Ik blijf nog hopen op een AMP berichtje deze ochtend...
Reputatie 2
Vrijdag om 11:34 de bestelbevestiging van de 32Gb Black gehad, maar helaas nog geen mail ...
Geduld is een schone zaak :S
Dan moet ik je nu al teleurstellen helaas, Apple heeft deze niet op voorraad. Minstens 2 tot 3 weken levertijd.

er is altijd hoop haha
Net T-mobile aan de lijn gehad, en de plus versies zijn sowieso niet op voorraad zeggen ze.
Niet genoeg besteld bij Apple, deze week waarschijnlijk meer informatie.
Jammer, ik had echt om 9 uur iemand aan de lijn die beweerde dat het wel goed zou komen.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal.

Fijn om te zien dat de eerste bezorgafspraak al gemaakt is! 🙂

Wanneer jullie precies de e-mails van AMP krijgen kan ik niet zeggen. We leveren de bestellingen uit op basis van het tijdstip van bestellen (en niet op alfabetische volgorde ;)). Daarnaast heeft de uitlevering ook te maken met het type iPhone de kleur en het aantal GB intern geheugen.

Hoe eerder jij hebt besteld.. hoe eerder het toestel geleverd zal worden aan je. Hier worden geen mensen voorgetrokken en zijn wij strikt in. Maar door bijvoorbeeld bezorgafspraken die gemaakt zijn met AMP of mensen die hun toestel niet (of later) komen ophalen kán het natuurlijk voorkomen dat iemand iets eerder of later het toestel heeft.
Hoi Amy,

mogen we dan aannemen dat er vandaag nog meer mensen een mail van AMP krijgen? Of gaat dat in batches en is het voor vandaag allemaal al verzonden?

Goedemorgen allemaal.

Wanneer jullie precies de e-mails van AMP krijgen kan ik niet zeggen. We leveren de bestellingen uit op basis van het tijdstip van bestellen (en niet op alfabetische volgorde ;)). Daarnaast heeft de uitlevering ook te maken met het type iPhone de kleur en het aantal GB intern geheugen.

Hoe eerder jij hebt besteld.. hoe eerder het toestel geleverd zal worden aan je. Hier worden geen mensen voorgetrokken en zijn wij strikt in. Maar door bijvoorbeeld bezorgafspraken die gemaakt zijn met AMP of mensen die hun toestel niet (of later) komen ophalen kán het natuurlijk voorkomen dat iemand iets eerder of later het toestel heeft.
@Amy: in het overzicht staat 7 Plus 128GB rosé goud op 2-3 weken, en iemand heeft een afspraak kunnen maken. Zijn er ook veranderingen qua andere modellen die tóch leverbaar zijn?
Oke ik heb de mijne vrijdag de 9e rond half 12 kunnen bestellen. Helaas door fout van jullie want stond om 9 uur al in de wacht verbinding werd na een uur verbroken en toen nog is opnieuw gebeld en heel lang in de wacht gestaan. Hoop toch echt dat ik morgen mijn 32 gb roze goud kan verwachten
Reputatie 2
Goedemorgen allemaal.

Ik ga ervan uit vandaag nog wel een mail te krijgen; vanaf het eerste moment dat het leveringsoverzicht beschikbaar was heeft "mijn" model op 09/09 besteld = 16/09 geleverd gestaan...
Goedemorgen allemaal.

Ik ga ervan uit vandaag nog wel een mail te krijgen; vanaf het eerste moment dat het leveringsoverzicht beschikbaar was heeft "mijn" model op 09/09 besteld = 16/09 geleverd gestaan...

Dat was mijn model ook, maar dat hij morgen gaat niet komen is volgens mij een feit. Welk model heb je besteld?
Reputatie 2
Goedemorgen allemaal.

Helder verhaal. Wat mij bevreemd is dat ik hier op het forum mensen zie die hun bestelling vrijdagochtend hebben gedaan en al een mail hebben gehad. Ik heb om 09:09 de bevestiging van mijn bestelling per mail gehad, maar nog altijd geen bericht gehad om een afspraak te maken voor mijn iPhone 7 128GB Zwart.
De dagen na mijn bestelling was het onmogelijk om in te loggen in My T-mobile en werden er geen wachtwoord-reset mails verzonden. Er bleek dus e.a.a. fout te gaan met mijn contactinformatie zoals die bij T-Mobile was opgeslagen. Met dank aan Twitter support opgelost.
Maar ik begin me nu wel zorgen te maken.... gezien de andere posts en het feit dat mijn bestelling om 09:09 is bevestigd, zou ik toch wel een mail moeten hebben. Kan het zijn dat mijn informatie niet (juist) is doorgezet naar AMP, gezien de problemen met mijn My T-mobile account?
Goedemorgen allemaal.

Helder verhaal. Wat mij bevreemd is dat ik hier op het forum mensen zie die hun bestelling vrijdagochtend hebben gedaan en al een mail hebben gehad. Ik heb om 09:09 de bevestiging van mijn bestelling per mail gehad, maar nog altijd geen bericht gehad om een afspraak te maken voor mijn iPhone 7 128GB Zwart.
De dagen na mijn bestelling was het onmogelijk om in te loggen in My T-mobile en werden er geen wachtwoord-reset mails verzonden. Er bleek dus e.a.a. fout te gaan met mijn contactinformatie zoals die bij T-Mobile was opgeslagen. Met dank aan Twitter support opgelost.
Maar ik begin me nu wel zorgen te maken.... gezien de andere posts en het feit dat mijn bestelling om 09:09 is bevestigd, zou ik toch wel een mail moeten hebben. Kan het zijn dat mijn informatie niet (juist) is doorgezet naar AMP, gezien de problemen met mijn My T-mobile account?

Mogelijk heeft het te maken met de 7 zwart, 128 gb 🙂 ik zou me niet al te veel druk maken dus. Lijkt me namelijk sterk dat door een technische fout jouw gegevens verkeerd doorgegeven zijn zonder een foutmelding. Zie het als geld overmaken, je krijgt ook een foutmelding als de naam niet bij het rekeningnummer hoort 🙂

Ik wacht ook op de 7 zwart, 128 gb, alleen wilde ik het toestel in de winkel afhalen dus fingers crossed..
Heel vreemd, ik had aangegeven dat ik het toestel zelf op wilde halen in de T-Mobile shop in Zoetermeer en nu krijg ik zojuist van AMP een mail om een bezorgafspraak te maken. Ik heb dit maar gedaan voor de zekerheid maar ik hoop wel dat het nu goed gaat.