Beantwoord

Levertijden iPhone 7 en iPhone 7 Plus


Reputatie 2
UPDATE: Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar we zien zo goed als geen vragen meer over de levertijden van de iPhone 7 (Plus). Dit topic gaat dan ook op slot en voor de meest recente levertijden kun je dit topic bekijken.


Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone 7 en iPhone 7 Plus (klik). Je vindt daar meer informatie over het bestelproces.

In dit topic vind je de levertijd voor de iPhone 7 en de iPhone 7 Plus en de veelgestelde vragen over je levering.

De iPhone 7 is erg populair! Helaas kan Apple niet volledig aan de enorme vraag voldoen. Hierdoor kan het nog even duren voordat jouw iPhone leverbaar is. Zodra jouw toestel op voorraad is word je meteen geïnformeerd. Je kunt dan direct een bezorgafspraak maken.

Hieronder staan de levertijden. De indicatie van de levertijden gelden vanaf het moment dat je de telefoon hebt besteld;




Bezoek je dit topic via je mobiele telefoon? Dan kan het zijn dat de afbeelding met de levertijden niet goed zichtbaar is. Je kunt dan het beste switchen naar de ‘desktop’-versie. Kies bovenin voor Menu > Bekijk desktop versie.

Wij streven er uiteraard naar om binnen de gecommuniceerde levertijd je order uit te leveren, maar houd er rekening mee dat de levertijd tussentijds kan worden aangepast indien er meer of minder voorraad beschikbaar komt dan gepland. Daarnaast kan de levertijd per toestel-variant verschillen. Uiteraard houden wij je hierover op de hoogte via SMS en hier op het forum.
icon

Beste antwoord door David 20 januari 2017, 15:12

Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar we zien zo goed als geen vragen meer over de levertijden van de iPhone 7 (Plus). Dit topic gaat dan ook op slot en voor de meest recente levertijden kun je dit topic bekijken.

We zijn ook erg benieuwd naar jullie ervaringen met en meningen over de iPhone 7 (Plus), dus deel deze gerust met iedereen! 😃
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3579 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar we zien zo goed als geen vragen meer over de levertijden van de iPhone 7 (Plus). Dit topic gaat dan ook op slot en voor de meest recente levertijden kun je dit topic bekijken.

We zijn ook erg benieuwd naar jullie ervaringen met en meningen over de iPhone 7 (Plus), dus deel deze gerust met iedereen! 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hi QuintyLoke,

Als je bij een externe dealer verlengt zoals Coolblue dan zijn zij verantwoordelijk voor het leveren van je toestel. Zij hebben ook een eigen voorraad en dus kun je het beste contact opnemen met Coolblue.

Hopelijk ontvang jij je toestel snel! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone! 🙂
Op 05-12 via Coolblue verlenging van abbo aangevraagd met een Iphone 7 plus 128gb jet black t mobile en in 1 keer volledig betaald, nu na al die weken nog steeds geen telefoon terwijl ze wel leverbaar zijn. Coolblue zegt dat hij via T Mobile moet komen. Enig idee hoe lang dit nog gaat duren ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Leoni99,

Dat is inderdaad een goede wekker! 😉

Dat kan variëren, maar duurt niet heel lang meer. De T-Mobile Shop neemt contact met jou op zodra het toestel daadwerkelijk op te halen is. Alvast veel plezier ermee!
De iPhone 7 plus jet black 128gb besteld op 16/12, en vandaag het sms'je gekregen dat hij onderweg is naar de T-mobile store! Heerlijk wakker worden dit.
Nu is alleen mijn vraag hoelang duurt het voordat ik mijn nieuwe iPhone ook daadwerkelijk kan ophalen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Geonicus,

De levertijden zijn altijd een verwachte indicatie, dit kan wel eens wijzigen. Hopelijk ontvang je zo snel mogelijk bericht van AMP en heb je jouw iPhone snel in handen!
Hallo Issam,

Dat het niet meer lang zal duren betwijfel ik. Nog niks gehoord en inmiddels is de website al aangepast naar 6 januari. Wat is dit voor ongein?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Geonicus,

Een terechte vraag. Ik zie inderdaad dat de iPhone 7 32GB vanaf 28 december weer leverbaar was. Dit betekent dat het niet lang meer zal duren voordat je een e-mail krijgt van AMP Logistics. In de mail staat een link waarmee je een bezorgafspraak kan maken.

Werkt je huidige telefoon niet meer goed? Heb je hier trouwens al een volledige back-up van gemaakt? Dan kan je meteen aan de slag met je nieuwe telefoon als deze geleverd wordt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Smak86,

Welkom op het forum. Een terechte vraag!

Ik zie inderdaad dat je bestelling op de 24e bij ons binnen is gekomen. Deze is verder goed verwerkt in het systeem.

Je hebt gelijk, je toestel zou inmiddels geleverd moeten zijn, maar de desbetreffende T-Mobile Shop heeft de iPhone nog niet ontvangen. We kunnen dit proces niet versnellen of inzien wanneer de iPhone daadwerkelijk binnen komt. Ik verwacht dat het niet lang meer zal duren, we zullen het nog even moeten afwachten. Sorry voor het ongemak!
Op 27 december gebeld met de sales afdeling waarbij mij werd verteld dat de iPhone 7 vanaf 28 december weer leverbaar zou zijn. Zo stond het, nu nog steeds overigens, ook op de webshop.

Vandaag is het de 29e. Ik mag er, neem ik aan, van uitgaan dat wanneer er gezegd wordt vanaf de 28e, ik niet nog dagen moet gaan hopen op een levering. Lever dan ook vanaf de 28e....

Weken tot enkele dagen voor ik kon verlengen consequent op "direct leverbaar" en nu zit ik elk uur mijn mail te checken...

Ik snap best dat je zonder voorraad niks kan uitleveren, maar wellicht handig niet zo enthousiast te zijn met leverdata als het blijkbaar niet waar te maken valt.
De Iphone 7+ 128gb gitzwart op 3/12 besteld.
Zojuist bericht gehad van AMP.
*Vanaf 18 januari* impliceert dus niet dat er nu geen telefoons meer geleverd worden?!

Voor degene die nog wachten: Houdt u mannelijk, zijt sterk.
Dat zij zo.
Ik weet wel dat  de telefoons voorlopig voor zichzelf houd , ik heb hem geannuleerd , heb hem meegebracht uit USA , had hem ook in November besteld bij T mobile!
Ik heb mijn Iphone 7+ 128gb gitzwart voor 24-11 besteld. De levertijdindicatie hiervoor wordt niet meer weergegeven in bovenstaand schema, maar de telefoon heb ik nog niet geleverd gekregen. Nu is mijn vraag; wanneer kan ik mijn Iphone verwachten?
Reputatie 7
Badge +20
Hi O52,

Leuk dat je voor de iPhone 7 bent gegaan! Mooie kleur ook! 🙂 Ik zie dat je ervoor hebt gekozen om het toestel in de T-Mobile Shop op te halen. De Shop zal contact met je opnemen zodra het toestel leverbaar is. Ik kan je dus niet zeggen wanneer dat zal zijn. Nog even geduld...

Ik wens je alvast veel plezier met het toestel en een fijne jaarwisseling! 🙂
Hallo,

Ik had een vraag. Ik heb 19-12 iphone 7plus 32gb rose/gold besteld.
Maar ik kijk nu naar de schema, en er staat nvt.
Wat is nu ongeveer de levertijd?
Graag hoor ik iets..
Reputatie 7
Badge +15
Hi Olph,

Ik snap dat je op deze manier het gevoel krijgt dat je wellicht van het kastje naar de muur gestuurd wordt maar zoals Issam al aangaf gaan wij niet over de levering van het toestel. Aangezien je dit bij GSMweb hebt aangevraagd verzorgen zij de levering. Het contract loopt inderdaad via ons maar de levering van het toestel, daar is GSMweb verantwoordelijk voor. Doordat de leverancier (Apple) niet veel toestellen tegelijk kan leveren kan het inderdaad, helaas, gebeuren dat je hier langer op moet wachten.
Reputatie 2
@Issam zoals de consumentenbond aan geeft is t-mobile uit eindelijk verantwoordelijk omdat het contract bij jullie loopt. Gsmweb geeft alleen maar aan dat het aan de leverancier ligt. Ik betaal aan t-mobiel de maandelijks kosten.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi olph,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat ook jij zo snel mogelijk je toestel in ontvangst wilt nemen. Je wacht al best lang namelijk..

Wij hebben echter geen informatie over de leveringen van GSMWeb. Heb je hierover al contact met ze opgenomen. Zij zouden je van meer informatie moeten kunnen voorzien.

Hoi Floris,

Begrijpelijk dat je hier over aan het nadenken bent. Werkt je huidige telefoon niet meer zo goed? Heb je trouwens al een volledige back-up gemaakt van al je gegevens? Dan kan je na het ontvangen van je nieuwe telefoon meteen aan de slag. Omdat je bestelling meer dan 14 dagen geleden is geplaatst kan je deze niet meer annuleren. Het opnieuw bestellen van een andere kleur is dus niet mogelijk.

Wat langer wachten voor de prachtige Gitzwarte versie is wel de moeite waard toch? Ik vind van wel in ieder geval. 😉
Ik zie nu dat de levertijd van de iPhone 7 plus gitzwart 128 gb is verlengd naar 'vanaf 18 januari'. Nu weet ik niet zeker of het de moeite waard is op de gitzwarte versie te wachten terwijl zwart, goud en roze/goud 128gb 'direct leverbaar' zijn.
Mijn vraag is: is het eventueel mogelijk om nu nog van toestel te veranderen zodat ik hem wel direct in ontvangst kan nemen?
Gr.
Reputatie 2
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan als Paulo5000. 28-9 contract verlengd met iPhone 7+ via gsmweb. Nog geen telefoon bijna drie maanden verder.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Paulo5000,

Jammer om te horen dat je cohter haar toestel nog niet heeft ontvangen! Zou je mij in een privébericht het e-mailadres, postcode en huisnummer en de geboortedatum willen sturen van je dochter (waarmee het abonnement is afgesloten)? Dan ga ik kijken of er iets fout gaat vanuit onze kant! Ik zie je bericht tegemoet. :)

Dikke vingers worden overigens niet getolereerd hier op het forum en ik heb dat gedeelte van je bericht dan ook verwijderd.
mijn dochter heeft via phonehouse een contract afgesloten bij jullie. abonnement incl i phone 7 deze zouden binnen twee tot vier weken geleverd worden. nu echter dik twee en een half maand verder en nog steeds niks. terwijl volgens jullie eigen schema de 32 gb direct leverbaar is. meerdere malen naar jullie en phonehouse gebeld en jullie doen alleen maar naar elkaar wijzen. vandaag echter consumentenbond gebeld en die zegt dat jullie uit eindelijk verantwoordelijk zijn omdat het contract bij jullie is ondergebracht. ik vind het waardeloos zoals jullie omgaan met de klanten.
Reputatie 7
Badge +20
@Leonie: Aah oke dat verklaart alles! Houd in ieder geval dit topic in de gaten voor de levertijden! Ik hoop dat je jouw toestel zo snel mogelijk ontvangt. Alvast fijne feestdagen toegewenst! :)

@Bunny20: Wat super! Ben blij dat jouw iPhone 7 nu in handen hebt! Geniet er lekker van en geniet van de feestdagen! :D

@ Floris: In onze openingspost vind je een overzicht van de levertijden. Je ontvangt een e-mail van AMP zodra jouw toestel leverbaar is. Ik zie dat je status nog steeds op ''wachten op voorraad'' staat dus denk niet dat het gaat lukken om je toestel voor vrijdag te ontvangen. Nog even geduld dus..

Ik wens je hele fijne feestdagen toe en hopelijk kun je snel gaan geniet van je iPhone 7!

@DNSbraam: Aah nice dat je voor de iPhone 7 hebt gegaan! De T-Mobile Shop zal contact met je opnemen zodra jouw toestel leverbaar is. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! Fijne feestdagen! 🙂
De Iphone 7 plus is echt top! Het is zeker het wachten waard :) Heel veel succes ermee! En bedankt voor de info! Groeten Vredeburg
De Iphone 7 plus is echt top! Het is zeker het wachten waard 🙂